Reviews voor Kruidvat in Alphen aan den Rijn

Alphen aan den Rijn4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 914 reviews

Leuk bedrijf maar je moet weleen grote bek hebben

Kruidvat is een leuk bedrijf om voor te werken, maar je hebt wel een grote bek nodig om je zin de kunnen doordrammen als je bijv. vrij wilt.

Het motto was niet lullen maar vullen.

Sfeer kennen ze niet. Collegialiteit kennen ze ook niet. Als je niet doet wat hun zeggen, wordt je er zonder pardon uitgewerkt.

Pluspunten

Minpunten

Heel veel werkdruk. Onmenselijk

vreselijk

Je krijgt veel te weinig betaald voor het werk dat je doet. Soms maak k langere shifts dan teamleiders. Je doet eigenlijk bijna hetzelfde het enige verschil is dat zij dingen bestellen voor de winkel. Meestal krijgt een van de ‘normale’ medewerkers de leiding en doen ze zelf niks. Ze roddelen heel veel en houden van drama. Vooral de leiding zelf. Ze hebben zelfs een 15 en 16 jarige de sleutel gegeven van de winkel en laat ze sluiten en openen

Minpunten

Weinig betaalt veel werk

Leerzaam & Klantvriendelijk

Een werkdag bij het Kruidvat is een dag vol leerzame werkzaamheden en klantvriendelijkheid. Elke dag is wel een nieuwe uitdaging en er is altijd iets te doen. Het Kruidvat staat bekend om zijn klantvriendelijkheid en het geven van advies over levensmiddelen op professioneel niveau. Hier heb ik dan ook erg veel van geleerd; vooral de omgang met de klant heb ik sterk verbererd en ben daardoor gegroeid als individu.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Alphen aan den Rijn