Reviews voor Kruidvat in Almere

Almere8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 907 reviews

gezellige werksfeer

Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon

Pluspunten

vakantiegeld

Minpunten

laag uurloon

Slechte Management

Te hoge werkdruk. 9 uur lang staan achter de kassa zonder rouleren. Managers die onder werk/schoonmaaktijd koffie en donuts gaan halen. Je wordt je hele werktijd bespied met de cameras op fouten. Te hoge werkdruk. Je krijgt wel vacantie-geld maar dat is ook het enige positive aan mijn bijna 2 jaar ervaring daar.

Pluspunten

Vakantiegeld

Minpunten

Bijna alles

Slecht

Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)

Pluspunten

dat ik daar nu weg ben

Minpunten

winkelmanagers, pauzes, rooster

niet mijn beste werkervaring.

Vond niet al de personen waarmee ik heb gewerkt erg fijn of vriendelijk en heb ook niet al te beste herinneringen er aan over gehouden.

Pluspunten

een paar leuke collega’s

Minpunten

Felle klanten, niet allemaal aardige collega’s, onduidelijke gebeurtenissen.

ik vond het erg leuk acter de kassa de contact met de mensen

Minpunten

Vond het niet zo leuk om daar te werken

Ze zouden netter met mensen om moeten gaan want op beide plekken vond ik ze niet zo beleefd naar het personeel en de klanten

Pluspunten

Alleen bij de gamma zorgde ze dat het personeel te eten had

Minpunten

Allebij de bedrijven waren niet echt beleefd

allround medewerker

ik deed van alles daar behalve kassa daar was ik toen nog te jong voor maar daar waren ook leuke collega's ik kon met iedereen opschieten en het was heel gezellig er was niet echt iets moeilijks aan de baan vond ik je werkt gewoon om eerlijk te zijn

Pluspunten

na 6 uur kreeg je gratis lunch

Minpunten

zou ik niet weten

Een werkdag

Een gedetailleerde beschrijving van een stagedagDag 1Op maandag kwam ik aan om 9:00 uur stipt. Op maandag gaat het winkel om 12:00 open. Op maandag komt het vracht binnen. Die moet worden af geladen. Ik kreeg uitgelegd wat een actiepad was. Het is een pad waarin alle afgeprijsde producten worden neergelegd. Het is een rode pad. In het reclameboekjes van Kruidvat zijn meestal actieproducten. Die moet ik aanvullen. Ik leerde werken met een prijstang en terminaal. Ik vond het echt leuk om ermee te werken. Ik vond het het leukste om te doen. Bij mijn verslag voeg ik voorbeelden toe.Dit heet prijzen. Een terminal is een apparaat waarmee je kan achterhalen hoeveel een product kost, met een prijstang stel je het prijs vast. Je krijgt dan een sticker. Ik heb vandaag een 1e verkoper ontmoet. Ze zat posters te plakken en de actiepad te vullen.Ik heb heel veel dingen geleerd. Er was niet echt een moeilijke taak. Ik vond het moeilijk om met de clipstrips te werken. Het leukste was met de prijsstangen te werken. Ik werkte niet echt met collega's want het was een snuffelstage. Er waren gewoon medewerkers die ik ontmoet had en er waren ook twee andere stagiaires.

Pluspunten

wisselend

Minpunten

vermoeiend, korte pauzes

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Almere