Kruidvat Reviews

Slecht Management maar leuk persoonlijk team

Allereerst wil ik melden dat mijn team bij de kruidvat echt de tijd die ik daar bij was het leuk maakte. Alleen jammer genoeg is het management en de manier hoe ik in het begin behandeld werd niet prettig.Mijn filliaal manager was er de eerste maand van mijn 3 maanden werken en hij was daarna gewoon gedipt en toen was er een 16 jarige en een 17 jarige die even de leiding hadden. Deze waren allebei hier nog duidelijk niet klaar voor en hierdoor kreeg ik ook verantwoordelijkheden op gebied van leidinggevende. Terwijl ik alsnog gewoon betaald werd als simpele vulploeg.We hebben ook nooit wat gehoord van hogeraf daarover. Mensen waren verbaasd dat we geen filliaal manager hadden.Nu is het salaris ook niet al te goed dus ik raad het niet aan.

Environnement de travail agréable

L'ambiance était sympa, la charge de travail et le niveau de pression n'étaient pas énormes. Seul désavantage était le salaire.

Alles wordt getimed

Ik werkte shiften van 10u (wat eigenlijk niet echt mag maar omdat je in het totaal 1u pauze hebt dan werk je technisch gezien maar 9u). Je moest er ook vroeger zijn en sowieso vertrok je pas 30min na sluiting waardoor je daar eigenlijk 45min gratis was. De werksfeer was echt afschuwelijk. Alles werd getimed, hoelang de kassa gebruikt werd, hoe snel je rekken aanvuld. Het was afschuwelijk. Ik werd ook op mijn eerste dag al aan de kassa gezet (iik had dat nog nooit gedaan) en ze lieten mij dan achter. Als ik een foutje maakte (bv dubbel scannen) en ik vroeg voor hulp dan waren die allemaal pissed op mij. Echt mijn meest afschuwelijke ervaring ooit. Het enige pluspunt was dat ik 11,50 kreeg per uur.

Pluspunten

Cv loon

Minpunten

Alles

Gezellig

Fijne werkomgeving. Het verloopt allemaal heel relaxt.

Pluspunten

eindejaarsbonus

Minpunten

Soms geen werk aan kassa

geen leuke sfeer om te werken

De dagen waarop je moest vullen/spiegelen gingen prima, maar de dagen waarop je alles moest uitpakken en vullen gingen alles behalve prima. Je moet het binnen een bepaalde tijd doen en anders krijg je gelijk gezeur van de ''manager''. De manager bij mijn locatie kon kennelijk slecht tegen alles, en was constant chaggerijnig. Collega's op de werkvloer zijn erg schijnheilig en praten al snel over je. Ik had de baan leuker ingeschat..

Pluspunten

Minpunten

laag loon, geen leuke collega's, chaggerijnige manager, geen leuke sfeer

wack

ja kijk weetje je kan beter gewoon niet eens denken aan een baan bij kruidvat. tenzij je een kort pittige dame bent, of op jongens valt, met alle respect aan beide.

Geen aanraden!

Je wordt genaaid waar je bij staat! Kruidvat is geen goed bedrijf om bij te werken. Denken alleen aan hun zelf.

Leuke collega'sHoge werkdrukAfwisselend werk Veel contact met klanten

Weinig afwisseling in wat je doet op een dag

Ik heb 1 jaar en 2 maanden gewerkt bij de Kruidvat als vulploeg-en kassamedewerker. Een typische dag voor mij op werk was vaak tot sluit werken op schooldagen. Je kwam binnen en er werd aangewezen wat je mocht gaan doen. In mijn geval was dit (bijna) altijd kassa staan. Er was helaas weinig afwisseling voor mij en als ik eens vroeg of ik iets anders mocht doen dan kassa staan werd mij verteld dat er mensen die hun werk sneller deden dan ik en dat ik het er maar mee moest doen. Ik heb vooral geleerd hoe ik met klanten kon omgaan en kassa, maar veel meer ook niet. Het management ging soms heel warrig en hoe alles ging was niet altijd even leuk. De bedrijfscultuur was gezellig, maar vaak werd je persoonlijk een beetje belachelijk gemaakt. Het moeilijkste van de baan vond ik om met boze klanten om te gaan en voor mezelf op te komen. Het leukste van de baan vond ik vulavonden: gezellig met collega’s kletsen en vullen vond ik zelf ook het leukst van de baan.

Pluspunten

Is best gezellig

Minpunten

Weinig afwisseling in wat je doet

Weinig waardering

Hard werken voor weinig geldWeinig waardering door managers & klanten

Pluspunten

Veel Variatie & altijd wat te doen

Minpunten

Veel stress

Was heel stressvol

Ze denken niet echt aan jou, zeker niet als je wat jonger bent.

Veel druk weinig geld

Leuk werk om te doen, maar de druk ligt erg hoog en je krijgt erg slecht betaald

Stressvol weinig waardering

Als je onderbetaald wilt worden en ondergewaardeerd dan moet je hier zeker gaan werkenZoek je meer? Ga dan aub een deurtje verder

Leuk en uitdagend werk

Als kaderlid heb je veel vrijheid om je eigen invulling te geven aan het commerciele winkelbeeld. Veel doorgroeimogelijkheden tot aan filiaalmanager, ambieer je meer dan filiaalmanager, dan zul je wb woonplaats meer in de buurt van het hoofdkantoor moeten wonen, dit vergroot je kansen. Verder is KV een hele fijne werkgever!

Magasin agréable

L'ambiance n'est pas toujours au beau fixe, mais ça c'est comme partout. Cependant mon expérience chez eux m'a apportée beaucoup de bonne choses, et j'ai aussi beaucoup appris sur le métier de vendeuse.

Pluspunten

Chèques repas

Minpunten

L'ambiance générale

Hard werken voor weinig salaris

Er word veel van medewerkers verwacht bij Kruidvat.

Pluspunten

Gezellige werksfeer in de winkel

Minpunten

Lange werkdagen, niet flexibel

Continu bewijzen, geen waardering, personeels tekort

Met minimaal aantal werknemers moet al het werk af.Je moet je continu bewijzen en puntje bij paaltje geen waardering of kans om door te groeien.Werkdagen zijn absurd. Van 7 tot 20 is geen uitzondering.Veel tillen en lang staan. Pauzes niet doorbetaald maar als leidinggevende kun je bijna geen pauze nemen.Als je een leuk team hebt maakt dat het werk wel leuk. Je moet 24 uur per dag bereikbaar zijn. Vrij vragen moet 3 weken vantevoren maar vaak krijg je het gewoon niet i.v.m personeels tekort.De werk druk ligt zeer hoog.

Pluspunten

Opleidingen om jezelf te ontwikkelen

Minpunten

Hoge werkdruk, weinig doorgroei mogelijkheden

Lastig in omgang

Het management is erg vervelend om mee te werken wanneer je om een reden niet zou kunnen werken verwachten ze dat je alsnog komt

Stressvol werken, je krijgt er weinig voor terug

Vooral in de drukke maanden rond de feestmaanden is de werkdruk belachelijk hoog. Eerste verkoopmedewerkers/filiaalmanagers totaal overwerkt en hadden allemaal een burnout (gehad) of waren er op weg naartoe. Regelmatig kwam het voor dat wij moesten overwerken tot 23:00u. Als je eerder weg ging werd je met de nek aangekeken.

Pluspunten

Minpunten

Veel stress, te weinig personeel, vervelende cultuur.

Als jij van rammen/haasten, stress en achterbaksheid houd moet je hier zeker werken

Of je het leuk gaat hebben hier bij kruidvat hangt af van de winkel waarin jij gaat werken. Je kan een heel leuk team hebben maar je kan ook in een enorm achterbaks team komen. Helaas gaan er ook vaak mensen weg of worden ze overgeplaatst waardoor het leuke team vaak minder leuk word.In begin heb ik hier met veel plezier gewerkt. Vooral met veel inzet klim je snel omhoog. Helaas weten andere collega's dit ook en proberen ze over elkaars rug omhoog te komen. Zelfs met bewijs van wegpesten word er niks gedaan. Ook is de sfeer helemaal niet fijn. Je word min of meer in een soort competitie gegooid door allemaal winkelwedstrijden in het al zo drukke schema te gooien. Hierdoor krijg je op whatsonline een soort " kijk mij beter zijn dan de rest" vibe. Kruidvat wil graag dat de filialen als een team fungeren maar ze zijn min of meer in competitie met elkaar. Voor sommige mensen zal het echt een topbedrijf zijn. Snel doorgroeien en hard werken. Wil jij leuk werk doen waar je ook gewaardeerd word? Ga dan vooral niet hier werken.

verschrikkelijk

verschrikkelijke mensen. Werken geen leuke bazen. Slecht betaald en kijken niet naar je om. Je wil hier echt niet werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kruidvat met

• Kruidvat