Bekijk alle reviews over Kruidvat

Review over Kruidvat van een medewerker

Zeer slecht

Er werd onterecht salaris van mij teruggehouden, omdat andere collega’s niet serieus aan het werk waren en dat volgens de leidinggevenden ook ten koste van mijn salaris moest gaan, als “consequentie” voor hun gedrag. Er werd verwacht dat alles heel snel werd gedaan en er werd geen rekening gehouden als je ziek was of dagen vrij moest nemen.

Minpunten

Lange werkdagen, geen pauzes, geen uitleg, weinig geduld

Gesolliciteerd

Gesolliciteerd voor dit bedrijf. Ben benieuwd naar wat dit bedrijf mij te bieden heeft.

Ga hier niet werken, vooral als jongere of student.

Ben hier direct aangenomen vanwege de vakantie. Maar na een week wil ik al weg. Krijg totaal geen uitleg over wat je moet doen. Of hoe de dag eruit ziet etc. Veel onduidelijkheid. Taken zijn ook echt zwaar en super lange dagen (9 uur op een dag en ben nog student). Wordt verwacht van je dat je kwartier eerder op werk bent en je gaat meestal ook 20 minuten later weg. En dat doe je dan gratis, want overuren uitbetaald krijgen oid krijg je geen uitleg over. Leidinggevende niet te bereiken en gaat ook met vakantie waardoor je niet eens je ontslag kan indienen. Gelukkig wel getekend voor proeftijd.Personeel zelf heeft al groepjes gevormd en als buitenstaander kan je niets zeggen. Ook worden alle domme taken aan jou overgelaten. Zoals de troep bezemen en andere k-klusjes. Wanneer jij dus bezig bent en klanten komen naar je toe om dingen te vragen, wat je niet weet want je werkt er pas net, moet je altijd naar andere collega's zoeken die met zn 3en ergens staan te kletsen. Ook geven ze allemaal aan dat ze geen zin hebben en niet met leidinggevende kunnen omgaan. Ook weten ze dat de Albert heijn veel meer betaald, maar concureren daar niet voor. Snap nu alle horrorverhalen over kruidvat en ben blij dat ik snel wegkan als ik de leiding te pakken krijg. Ga hier aub niet werken, niemand vind het leuk. Zelfs het geld is het niet waard.

Minpunten

Lange werkdagen, veel onduidelijkheid, slecht loon, niet leuk

Gezellige werksfeer en leuke colllegas

Goede werksfeer en een goed salaris !! Geen dag is hetzelfde !Waardering is alleen soms ver te zoeken !Hard werken maar dat is niet erg !Voor de rest echt een super leuke tijd gehad !

Pluspunten

Goed salaris en leuke collega’s en veel doorgroeimogelijkheden.

Minpunten

Echt een hele hoge werkdruk moet je wel tegen kunnen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Zeer slecht