Review over Kruidvat van een medewerker

zeer gezellige sfeer

30 januari 2014
bij de kruidvat werken is het echt leuk, ik werkte als assistent filiaalmanager het werk bestond uit kassa draaien, klanten helpen, vullen, leiding geven aan het personeel, kluis en kassa tellen, openen en sluiten van de winkel, ik heb veel geduld geleerd te hebben, het directie dat was wel goed soms niet maar ja, collega's waren heel sociaal dat maakte het leuk, niks is moeilijk bij de kruidvat als je maar zelf niet te moeilijk maakt, de personeel en het werk vond ik leuk bij kruidvat
Pluspunten
Goede leiderschap
Minpunten
te snel met dingen vullen
13 november 2020
Assistent manager (huidige medewerker) - Rotterdam
Afstand hoofdkantoor en winkel is groot. Hier zijn ze wel bezig met verbeteren, maar ze hebben nog een lange weg te gaan. De werk omstandigheden mbt de vrachten zowel actie als gewone vracht zijn alles behalve ergonomisch. Hier worden flink wat ruggen en knieën verpest. Qua opleiding mogelijkheden zijn die hier voldoende. Als je als vulploegmedewerker binnen komt kan je doorgroeien tot filiaalmanager. Als je verder wilt als district manager heb je hier minimaal een HBO voor nodig en deze bieden ze niet aan. Dus als je die zelf in de pocket hebt kan je zelfs district manager worden!
Pluspunten
Makkelijk doorgroeien en veel opleidingen
Minpunten
Slechte werk / privé balans
19 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Deventer
Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
15 april 2021
Filiaalmanager (voormalige medewerker) - Overijssel
Hard werken, krijgt wel goed betaald.Als je geluk hebt kom je in een jong team, als je pech hebt met oude zeur mensen met vast contract waar Kruidvat altijd achter staat.Kruidvat is niet altijd even eerlijk naar personeel van hogerhand hand af.
Pluspunten
Tijd voor tijd