Review over Kruidvat van een medewerker

werken bij Kruidvat

13 mei 2019
Het werken bij kruidvat was over het algemeen leuk om te doen. De functie verkoopmedewerker is erg afwisselend. De ene keer sta je achter de kassa, de andere keer mag je de winkel in om de voorraad aan te vullen en klanten gedag te zeggen en te helpen. Het salaris is het minimumloon. Helaas toen ik aangaf veel te willen werken werd hier gebruik van gemaakt en werd ik meteen elke feestdag ingeroosterd, zowel kerst als oud en nieuw. Op de zondag werken werd nog wel eens moeilijk gedaan want de bazin zelf wilde natuurlijk altijd heel graag zelf op zondag en besparen dus de jongste of weekendhulp mocht altijd meer verdienen. Planning kon nog wel eens het laatste moment wijzigen. De werktijden waren over het algemeen wel goed. Soms een koopavond en verder hele dagen. Leuke personeelsuitjes en een mooi Kerstpakket .
Pluspunten
afwisselend werk
Minpunten
geen stabiele planning
6 mei 2021
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Axel
Strakke winkel, veel stress, geen waarde aan werk
Pluspunten
Dichtbij huis
Minpunten
Geen waardering, stressvol, doorgroeien nauwelijks mogelijk
19 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Deventer
Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.