Review over Kruidvat van een medewerker

vriendjespolitiek

7 december 2017
Bij kruidvat heb je niet alleen 1 functie, je moet van alles wel wat doen op 1 dag. het ene moment sta je te vullen daarna kassa of de mat bij de voordeur schoon te vegen. het is heel dynamisch om het maar zo te noemen, wat af en toe wel fijn was want het zorgde ook wel voor afleiding. maar wat ik vooral heb gemerkt dat je goed bevriend moet zijn met het management want is dat niet het geval dan zetten ze je zonder pardon buiten. wil je meer uren krijgen dan is het ook heel belangrijk dat de manager je super aardig vindt want anders word je zomaar van het rooster afgehaald en kom je opdagen zonder dat er iets tegen je is gezegd. het leukste en vooral meest lachwekkende is dat de managers heel de dag op kantoor zitten om "administratie" te doen maar vervolgens gewoon met andere managers over eigen personeel roddelt. Er bestaat wel de mogelijkheid om binnen het bedrijf door te groeien en dat sporen ze ook altijd aan :)!
10 maart 2020
winkelmedewerkster (voormalige medewerker) - Rotterdam Hoogvliet
Ik vind het leuk om klanten te helpen als ze iets niet kunnen vinden en dat ze met een glimlach de winkel verlaten
12 januari 2020
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) - Zaandam
Hier bijna 10 jaar met veel plezier gewerkt. Leuke collega's, geen dag hetzelfde, mogelijkheden tot opleidingen (assistent manager, manager, e.d.)
13 november 2020
Assistent manager (huidige medewerker) - Rotterdam
Afstand hoofdkantoor en winkel is groot. Hier zijn ze wel bezig met verbeteren, maar ze hebben nog een lange weg te gaan. De werk omstandigheden mbt de vrachten zowel actie als gewone vracht zijn alles behalve ergonomisch. Hier worden flink wat ruggen en knieën verpest. Qua opleiding mogelijkheden zijn die hier voldoende. Als je als vulploegmedewerker binnen komt kan je doorgroeien tot filiaalmanager. Als je verder wilt als district manager heb je hier minimaal een HBO voor nodig en deze bieden ze niet aan. Dus als je die zelf in de pocket hebt kan je zelfs district manager worden!
Pluspunten
Makkelijk doorgroeien en veel opleidingen
Minpunten
Slechte werk / privé balans