Bekijk alle reviews over Kruidvat

Review over Kruidvat van een medewerker

vriendjespolitiek

Bij kruidvat heb je niet alleen 1 functie, je moet van alles wel wat doen op 1 dag. het ene moment sta je te vullen daarna kassa of de mat bij de voordeur schoon te vegen. het is heel dynamisch om het maar zo te noemen, wat af en toe wel fijn was want het zorgde ook wel voor afleiding. maar wat ik vooral heb gemerkt dat je goed bevriend moet zijn met het management want is dat niet het geval dan zetten ze je zonder pardon buiten. wil je meer uren krijgen dan is het ook heel belangrijk dat de manager je super aardig vindt want anders word je zomaar van het rooster afgehaald en kom je opdagen zonder dat er iets tegen je is gezegd. het leukste en vooral meest lachwekkende is dat de managers heel de dag op kantoor zitten om "administratie" te doen maar vervolgens gewoon met andere managers over eigen personeel roddelt. Er bestaat wel de mogelijkheid om binnen het bedrijf door te groeien en dat sporen ze ook altijd aan :)!

Management en de sfeer zijn niet fijn

De management was alleen maar bezig met hoe de verkoopcijfers te verhogen ipv. naar medewerkers echt te luisteren. Ook werd er door de management weinig tijd aan besteed om te kijken wat echt werkt ipv. maar dingen uit proberen en steeds dingen aan te passen. De inwerkperiode was er niet, je moest maar wat gaan doen en steeds op je collega's moeten wachten zodat zij je vertellen hoe je dingen moet gaan doen, wat vaak tot frustraties leidde van hun kant. Er was veel ontevredenheid onder de medewerkers, maar niemand zei er wat van naar de management. Sommige medewerkers deden maar wat; er was niet een duidelijke uitleg hoe iets gedaan moest worden en daardoor moest je steeds dingen weer goed zetten of verbeteren. Over het rooster gesproken; als zij willen, knippen ze je uren wel door de helft zonder er iets van te zeggen. Je moet maar zelf achteraan gaan en het management smeken om meer uren. Heel de tijd bezig zijn met het rooster en hoe die niet correct is uitgevoerd en hoe steeds issues zijn met je uren. Op de werkvloer moest je steeds de management en leidinggevenden zoeken, want vaak had je sleutels of hun hulp nodig, maar je kon ze nergens vinden. En als je de manager iets vroeg, kreeg je een idee alsof het jouw schuld was dat je het niet wist of kon oplossen (terwijl je dan gewoon blijkbaar niet voldoende voor ingewerkt bent!) Wat je werk ook belemmert; je kan dan niet een klant helpen of iets doen, want het is een chaos en het is er rommelig en niemand weet waar wat is. Ik raad niemand die er geen geduld voor heeft of een beetje zelfrespect heeft om bij deze kruidvat te -

Pluspunten

zelfstandigheid

Minpunten

Onduidelijkheid, Slechte management, Inwerkperiode

Onderbetaald, leuke collega’s

Het is een redelijk leuke bijbaan. Houd wel rekening met lange werkdagen en meestal ook zwaar werk. Je krijgt je uren niet volledig uitbetaald en dat is dus een nadeel.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Kan zwaar werk zijn en je wordt onderbetaald

Gezellige werksfeer en leuke colllegas

Goede werksfeer en een goed salaris !! Geen dag is hetzelfde !Waardering is alleen soms ver te zoeken !Hard werken maar dat is niet erg !Voor de rest echt een super leuke tijd gehad !

Pluspunten

Goed salaris en leuke collega’s en veel doorgroeimogelijkheden.

Minpunten

Echt een hele hoge werkdruk moet je wel tegen kunnen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • vriendjespolitiek