Review over Kruidvat van een medewerker

samen werken

22 oktober 2014
heel druk elk dag nieuwe product waren goed waren heel aardig stof , parfum en druk elke dag is nieuwe
14 september 2020
Medewerker (voormalige medewerker) - Hilversum
Wat een rotwijf die filiaalleidster van de gijsbrecht. Zelf ingenomen trut. Alleen maar op haar mobiel bezig en zij gaat wel tig keer per dag roken. Jij mag dat niet.Laat jou hard werken,doet zelf niks,ja buiten in de zon praten zeg maar roddelen. Gaat eerder weg dan wij. Ga hier nooit werken. Onderbetaling,afmatting en als ze je niet mag lig je eruit.
Pluspunten
Minpunten
te veel
9 januari 2020
Medewerker (voormalige medewerker) - Baarlo
Werk is makkelijk te combineren met andere activiteiten voor jongeren.
2 december 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Hengelo OV
Het loon was goed te doen, maar de leidinggevenden behandelden je zoals er in de tijd van de VOC met slaven werd omgegaan. Je was niets meer voor ze dan een werkende hond. Het werk wat je kreeg was veel te veel om binnen de tijd nauwkeurig te kunnen doen en als je het niet snel of goed genoeg deed kreeg je gelijk gezeur. Daarnaast kreeg je als nieuwe persoon alle rotklusjes voorgeschreven, terwijl degenen die er langer werkten alle makkelijke dingen konden doen. Hetgeen wat ze de kantine noemden was ook niets meer dan een klein aanrechtje met een tafel en een aantal smerige stoelen. Dit alles bij elkaar gebracht in een ruimte van 2 bij 2 meter met verrotte vloeren en muren maakten het een erg onaantrekkelijk plek om je lunch te eten. Daarnaast werd de wc alleen tijdens de kwartaal schoonmaak gepoetst, wat dus maar 1 keer in de 3 maanden is en dat was ook echt te merken. Al met al geen succes en ik zou het flink afraden. Hoe lief ze ook doen tijdens het sollicitatiegesprek, trap er alsjeblieft niet in, dat verandert vanaf de dag dat je er komt in je bedrijfskleding.
Minpunten
Vieze kantine, onvriendelijke omgang van leidinggevenden, ranzige sanitaire voorzieningen, veel te weinig tijd voor taken, geen inwerkprocedure op een nutteloze online cursus na