Review over Kruidvat van een medewerker

Pure drama

30 november 2019
Sollicitatie gesprek: Ging fantastisch, we liepen naar achter, ze stelde mij wat standaard vragen, ik was enthousiast en mevrouw ook. Had dus ook snel een bijbaantje. Werken: 1e dag dat ik er kwam werken, besefte ik mij hoe klein de paden waren. Constant mensen boos, men kan nergens langs. Je kunt nauwelijks vullen, je kar neemt het kleine stukje beschikbare pad in beslag. Elke keer als mensen binnen kwamen met scootmobiels lag alles over de vloer, zij kunnen ook niet passeren in dit filiaal. Na een paar dagen werken kwam de bedrijfsleider naar mij toe. Er werd in de winkel gestolen en dat sinds ik er werkte. Elke keer moest ik mijn tas laten controleren, ik was niet schuldig, dus dit hield ook snel weer op. Ook de communicatie was erg slecht. Ik mocht niet met mijn collega's overleggen alleen als een klant iets van je moest. De filiaal leider werd daar zo boos om dat stagiaires 'naar huis mochten en niet meer hoefden terug te komen'. Ik kreeg na 2 maanden die woede ook over mij heen, omdat de casesier gevraagd had aan mij een product te halen voor een klant. Ik moest daarvoor op kantoor komen en werd een paar dagen later ontslagen. Ik vind dit persoonlijk geen manier van omgaan. Daarom vind ik het ook niet vreemd dat dit filiaal altijd op zoek is naar personeel.
Pluspunten
Bij laatste dag werken kreeg ik een afscheidscadeautje
Minpunten
smalle winkel paden, veel dieven, erg stressvol, communicatie zeer slecht, beetje het gevoel een nummertje te zijn.
16 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - 's-Heerenberg
Het is daar echt niet te werken man geen aanrader!
Pluspunten
Slecht
Minpunten
Slecht inkomen, slechte taken, slechte communicatie
15 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Arnhem
- Erg hoge werk druk- Geen prettige winkel om te werken - onderling gepraat over elkaar (waar ik werkte tenminste) - geen leuke collega’s - duurt heel lang voordat ze je meer gaan leren etc. etc.
Pluspunten
Vergoeding voor avondeten tot een bepaald bedrag
Minpunten
Te veel om op te noemen
25 januari 2020
VERKOOPMEDEWERKSTER (huidige medewerker) - Leeuwarden
Ik werk nu bijna een jaar bij Kruidvat. De sfeer is er erg gemoedelijk en het werk is ook te doen. Niet zo ingewikkeld en makkelijk te combineren met een studie. Wat ik alleen wel jammer vind is dat ik niet meer dan drie uren in de week krijg. Daarom ben ik genoodzaakt ergens anders te gaan solliciteren.