Review over Kruidvat van een medewerker

productieve werkdag

29 mei 2020
afgelopen twee jaar met plezier gewerkt. Werkdruk best wel hoog.
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
5 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)
Pluspunten
dat ik daar nu weg ben
Minpunten
winkelmanagers, pauzes, rooster
29 november 2018
Kassa medewerkster / vakken vullen (voormalige medewerker) - Gorssel
De werkdruk was ontzettend hoog en je kreeg nooit goede feedback dat vond ik erg jammer. Met de collega's kon ik het wel goed vinden maar er was veel onderlingen ruzie. Het leukste vond ik de kassa draaien. Het was altijd druk en er was altijd wat te doen. Het is geen saai werk en je hebt ook wel afwisseling in wat je kan gaan doen. Het management vond ik daar in tegen erg slecht
Pluspunten
Gratis avond eten
Minpunten
Salaris