Review over Kruidvat van een medewerker

Productieve en gezellige werksfeer

28 juni 2014
Werken bij Kruidvat is leuk, omdat de sfeer die er hangt altijd warm en vriendelijk is. Een typische dag werken zag er als gevolg uit: Je komt binnen en je wordt meteen gegroet door alle collega's. Als je werkt en je bijvoorbeeld iets niet snapt, wordt je direct geholpen door een van hen. Wat erg prettig is. Ik heb geleerd hoe zo'n bedrijf te werk gaat. Mijn collega's zijn stuk voor stuk allemaal fantastisch! Dat is een van de dingen die ik het allerleukste vindt aan mijn baan. Er is trouwens niet echt iets waarvan ik denk: oh wat erg.
Pluspunten
Flexibele wrktijden
Minpunten
Zijn er niet
16 september 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Ommoord
er word heel veel van je verwacht. je krijgt zeer weinig betaald. op je 15e krijg je 3,19 euro. veel tillen met zware dozen. nogsteeds moeten werken terwijl je ziek bent. de baas heeft echt haar lievelingetjes.
Minpunten
zwaar fysiek werk
16 maart 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.
15 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Arnhem
- Erg hoge werk druk- Geen prettige winkel om te werken - onderling gepraat over elkaar (waar ik werkte tenminste) - geen leuke collega’s - duurt heel lang voordat ze je meer gaan leren etc. etc.
Pluspunten
Vergoeding voor avondeten tot een bepaald bedrag
Minpunten
Te veel om op te noemen
  1. Productieve en gezellige werksfeer