Bekijk alle reviews over Kruidvat

Review over Kruidvat van een medewerker

productieve en gezellige werkomgeving

Leuk werk met leuke collega's, moest helaas weg wegens verandering van schoolrooster.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

gure buurt

Management en de sfeer zijn niet fijn

De management was alleen maar bezig met hoe de verkoopcijfers te verhogen ipv. naar medewerkers echt te luisteren. Ook werd er door de management weinig tijd aan besteed om te kijken wat echt werkt ipv. maar dingen uit proberen en steeds dingen aan te passen. De inwerkperiode was er niet, je moest maar wat gaan doen en steeds op je collega's moeten wachten zodat zij je vertellen hoe je dingen moet gaan doen, wat vaak tot frustraties leidde van hun kant. Er was veel ontevredenheid onder de medewerkers, maar niemand zei er wat van naar de management. Sommige medewerkers deden maar wat; er was niet een duidelijke uitleg hoe iets gedaan moest worden en daardoor moest je steeds dingen weer goed zetten of verbeteren. Over het rooster gesproken; als zij willen, knippen ze je uren wel door de helft zonder er iets van te zeggen. Je moet maar zelf achteraan gaan en het management smeken om meer uren. Heel de tijd bezig zijn met het rooster en hoe die niet correct is uitgevoerd en hoe steeds issues zijn met je uren. Op de werkvloer moest je steeds de management en leidinggevenden zoeken, want vaak had je sleutels of hun hulp nodig, maar je kon ze nergens vinden. En als je de manager iets vroeg, kreeg je een idee alsof het jouw schuld was dat je het niet wist of kon oplossen (terwijl je dan gewoon blijkbaar niet voldoende voor ingewerkt bent!) Wat je werk ook belemmert; je kan dan niet een klant helpen of iets doen, want het is een chaos en het is er rommelig en niemand weet waar wat is. Ik raad niemand die er geen geduld voor heeft of een beetje zelfrespect heeft om bij deze kruidvat te -

Pluspunten

zelfstandigheid

Minpunten

Onduidelijkheid, Slechte management, Inwerkperiode

Onderbetaald, leuke collega’s

Het is een redelijk leuke bijbaan. Houd wel rekening met lange werkdagen en meestal ook zwaar werk. Je krijgt je uren niet volledig uitbetaald en dat is dus een nadeel.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Kan zwaar werk zijn en je wordt onderbetaald

Gesolliciteerd

Gesolliciteerd voor dit bedrijf. Ben benieuwd naar wat dit bedrijf mij te bieden heeft.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • productieve en gezellige werkomgeving