Review over Kruidvat van een medewerker

productie

7 juli 2014
zeer goed bedrijf heel lekker om te werken gezellig goed bereiding
Pluspunten
goed
23 maart 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) - Heteren
Prima bedrijf hard werken en genoeg mogelijkheden om door te groeien!
9 november 2016
Zelfde functieZelfde locatie
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Heteren
Zelf heb ik even in een minder periode gezeten met ontzettend veel tegenslagen waardoor ik mij een aantal keer gedwongen ziek moest melden. Eerste keer was een bedrijfsongeval waar ik zelf niks aan kon doen De tweede keer was ik door mijn rug gegaan waardoor ik niks kon doen qua tilwerk De derde keer 1 dag omdat ik te horen kreeg dat mijn moeder voor de tweede keer een herseninfarct had gehad en ik natuurlijk naar haar toe moest. De 4e keer was omdat ik zeer overspannen was geraakt door o,a, het bovenstaande en natuurlijk de financiele gevolgen daarvan. Helaas kreeg ik 0,0 begrip en werd er eigenlijk geimpliceerd dat ik de boel liep te belazeren en besloten ze mij te ontslaan wegens onbetrouwbaarheid.
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
Slecht bestuur, behandelt worden als een cijfer, slecht materiaaL om mee te werken, etc.
28 oktober 2019
Schoonmaakster (voormalige medewerker) - Heteren
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op Ă©Ă©n plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken. Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op Ă©Ă©n plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen