Review over Kruidvat van een medewerker

productie dagen, veel stress, weinig begrip

31 oktober 2013
In ploegendienst werken. Hard werken, want je moest een target halen. Weinig begrip en waardering voor de verrichte werkzaamheden. Je bent gewoon een nummer daar, elke dag worden er nieuwe medewerkers ingewerkt, dus je ziet ze komen en gaan. Per afdeling was het verschillend bij de ene haalde je hoge colli aantallen en bij de andere werkte je jezelf de ballen uit de broek om de gestelde target te halen. Ze leggen 1x alles uit. Daarna roeleer je met verschillende afdelingen. Ze hanteren een sms systeem, trap daar vooral niet in. Gaat 5maanden elke dag goed en zodra ze je zat zijn. Krijg je geen smsjes meer of emails, of het rooster vd week ervoor hangt er op vrijdag nog zodat je niet kunt zien of je maandag er moet zijn. Ik heb altijd overal voor ingezet en hield me mond dicht daar houden ze van. Dus tijdens de beoordeling kreeg ik een hoge waardering.
Pluspunten
leuke collega's, hard werken, verschillende afdelingen
Minpunten
weinig waardering, je bent een nummer en geen medewerker die hard voor hun werkt
21 april 2020
Orderpicker (voormalige medewerker) - Ede
Veel loop werk 16-20 klm min Restaurant lekkere hapjes Niemand zegt wat of je goed doet of fout
30 april 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Orderpicker (voormalige medewerker) - Heteren
Het is veel en hard werken maar het verdient goed en niemand is te lui om je te helpen als je iets niet snapt of gewoon even hulp nodig hebt met iets anders
28 oktober 2019
Schoonmaakster (voormalige medewerker) - Heteren
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op Ă©Ă©n plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken. Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op Ă©Ă©n plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen
  1. productie dagen, veel stress, weinig begrip