Review over Kruidvat van een medewerker

Naast me studie heb ik 2 jaar actief gewerkt bij de Kruidvat.

18 februari 2014
Het is een bedrijf waar je kans krijg op doorgroeimogelijkheid. Het hang af welke filiaal, niet ieder filiaal geef hetzelfde mogelijkheden.Bij mij ging het anders omdat ik vroeger al in zo'n branche heeft gewerkt, en me studie heeft ook te maken met deze richting. Dus voor mijn ging het lekker makkelijk. Zoals de dagelijkse opdrachten weet ik al hoe het moest, als de winkel niet druk is, zoals rekken vullen, schappen doen, schoonmaken, bestelling toevoegen en nog veel meer. Gelukkig had ik leuke collega's waar ik veel van ze had geleerd. Beide filialen waar ik heb gewerkt had ik leuk ervaring, vind nog steeds jammer dat me contract niet verlengd is door bezuiniging. Ik kan me niet herinneren wat het moeilijkste was tijdens deze baan het kan zijn dat de vrachten soms te zwaar waren waar het niet fijn is als vrouwen moeten optillen, maar je kan altijd voor hulp vragen. Het leukste van het baan was omgaan met de klanten. Ik voel me gelukkig wanneer ik iemand kan helpen met advies geven, raden over een product. Dat was van zeer belangrijk voor me omdat zonder klanten heb je geen verkoop en ook al het druk is en je heb geen hoge omzet heb ik het gevoel dat ik mijn werk niet goed heeft gedaan. Ik wil iedere dag een schouderklop daarom probeer ik mijn taken zo goed mogelijk af te ronden.
Pluspunten
Mocht soms eerder naar huis of mocht ik kiezen dat ik in de winkel mag staan of achter de kassa!
Minpunten
Soms breng ik lange gesprek met een klant.
6 mei 2021
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Axel
Strakke winkel, veel stress, geen waarde aan werk
Pluspunten
Dichtbij huis
Minpunten
Geen waardering, stressvol, doorgroeien nauwelijks mogelijk
19 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Deventer
Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
21 april 2017
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Utrecht
Kruidvat is een leuk bedrijf om in te werken maar het is wel hard werken. Heel veel normen waar aan gehouden moet worden wat soms onmogelijk lijkt. Veel doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Verschillend werk
Minpunten
te veel werk
  1. Naast me studie heb ik 2 jaar actief gewerkt bij de Kruidvat.