Review over Kruidvat van een medewerker

Mooi werk

14 februari 2019
bedrijfscultuur Ik vind leuk auto rijden en verschillende plek,verschillende adressen
15 december 2014
Zelfde functieZelfde locatie
Productie medewerker (huidige medewerker) - Heteren, GE
Men begint de enen week vroeg van 6.00 tot 14.00 De andere week van 14.00 tot 22.00. Mijn werk is alarmstickers plakken op de artikelen en plastic(sleeve) om de artikelen doen. Wat ik heb geleerd is toen ik nog bij de TD zat dat ik nauwkeuriger bent geworden met dingen maken. De directie is niet menselijk. Mijn collega`s zijn oke kan ik goed mee samen werken. Het moeilijkste van de deze baan is de ploegendienst. Het leukste is er niet,wel toen ik bij de TD zat nu niet.
Pluspunten
Minpunten
Het werk en de directie bevalt me niet.
5 juni 2012
Zelfde functieZelfde locatie
productiemedewerker (voormalige medewerker) - heteren
gemotiveerd en colleoiaal. leuke weksfeer en fijne collega,s.
Pluspunten
werk zelfstandig
Minpunten
warme ontgeving.
28 oktober 2019
Schoonmaakster (voormalige medewerker) - Heteren
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op Ă©Ă©n plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken. Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op Ă©Ă©n plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen