Review over Kruidvat van een medewerker

medewerkster

7 januari 2015
Bijvullen, uitpakken, spiegelen, kassa. Leuk werk., fijn team
Pluspunten
Werkgever
Minpunten
n.v.t
2 december 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Hengelo OV
Het loon was goed te doen, maar de leidinggevenden behandelden je zoals er in de tijd van de VOC met slaven werd omgegaan. Je was niets meer voor ze dan een werkende hond. Het werk wat je kreeg was veel te veel om binnen de tijd nauwkeurig te kunnen doen en als je het niet snel of goed genoeg deed kreeg je gelijk gezeur. Daarnaast kreeg je als nieuwe persoon alle rotklusjes voorgeschreven, terwijl degenen die er langer werkten alle makkelijke dingen konden doen. Hetgeen wat ze de kantine noemden was ook niets meer dan een klein aanrechtje met een tafel en een aantal smerige stoelen. Dit alles bij elkaar gebracht in een ruimte van 2 bij 2 meter met verrotte vloeren en muren maakten het een erg onaantrekkelijk plek om je lunch te eten. Daarnaast werd de wc alleen tijdens de kwartaal schoonmaak gepoetst, wat dus maar 1 keer in de 3 maanden is en dat was ook echt te merken. Al met al geen succes en ik zou het flink afraden. Hoe lief ze ook doen tijdens het sollicitatiegesprek, trap er alsjeblieft niet in, dat verandert vanaf de dag dat je er komt in je bedrijfskleding.
Minpunten
Vieze kantine, onvriendelijke omgang van leidinggevenden, ranzige sanitaire voorzieningen, veel te weinig tijd voor taken, geen inwerkprocedure op een nutteloze online cursus na
19 februari 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Hengelo OV
De werkdruk was in mijn optiek veel te hoog doordat de tijd zeer nauwkeurig in de gaten werdt gehouden door het gebruik van kookwekkers. Dit werkte mijn productiviteit alleen maar tegen. De collega's waren daarentegen erg aardig en ik kon het goed met ze vinden.
13 januari 2017
Kassamedewerker en vakkenvuller (voormalige medewerker) - Hengelo OV
Het is een gezellige werkplek, alleen kan de druk van het vakkenvullen toch soms te hoog zijn. je collega's zijn heel erg aardig en kunnen goed met elkaar overweg
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
enorme tijdsdruk