Review over Kruidvat van een medewerker

Leuke winkel, fijn werk

10 februari 2020
Ik vond het super leuk bij de Kruidvat te werken en het team waar ik mee werkte was ook echt super leuk/lief, maar ik kon het niet zo goed met het nieuwe team. Sommige collega’s waren niet altijd even collega vriendelijk.
Pluspunten
Leuke winkelsfeer
Minpunten
Niet zo leuke werksfeer (collega’s onderling)
19 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Deventer
Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
11 februari 2014
vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Tiel, GE
Een typische dag op het werk was zoals gewoonlijk een drukke dag met veel klanten en trolley's die weg gewerkt moesten worden. Je leert dingen snel samen te voegen door bijv. vakken te vullen en klanten te woord staan. Gelukkig heb je collega's die sommige werkzaamheden van je overnamen om de target van de dag te halen die door de directie opgegeven werd in de ochtend. Het moeilijkste is een klant te woord staan die al boos is en je ervoor moet zorgen dat hij iets rustiger wordt voordat er andere klanten er bij betrokken werden. Het leukste van de baan is mensen helpen die erg blij zijn als je ze geholpen heb en een blijk van waardering krijgt doormiddel van een bedankje en een glimlach.
Pluspunten
collegialiteit
Minpunten
iets beloven en niet nakomen