Review over Kruidvat van een medewerker

Leuke werkplek

30 maart 2019
Ik heb 3 jaar gewerkt bij Kruidvat, ik begon op mijn 15e. Ik werd hartelijk ontvangen en de mensen waren heel aardig voor mij. Een typische werkdag bestaat niet bij Kruidvat, elke dag is anders. De ene dag draaide ik kassa en de andere dag ging ik vullen en in het magazijn aan de slag. Ik was zowel verkoopmedewerker als vulploegmedewerker. De avonden van de vulploeg zijn niet te voorspellen, je kon eigenlijk nooit zeggen hoelaat je klaar zou zijn maar dat hoort nou eenmaal bij het werk. Ik heb geleerd hoe ik zo goed mogelijk met klanten kan omgaan en ze kan helpen, er is veel vrijheid om je eigen draai te geven aan je benadering omtrent klanten als je je maar aan bepaalde richtlijnen, wat logisch is natuurlijk. Het moeilijkste van de baan is de variabele werktijden, er was tijd en ruimte voor examens vanuit school. Al moest je dat wel optijd aangeven i.v.m. roosters maken. Optijd komen is een pré, daar hangen ze heel erg aan en bij 3x te laat komen zonder geldige reden is het wel einde verhaal. Het leukste aan de baan is het contact met klanten en de leuke collega's. Je hebt variabel werk en er zijn veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
variabel werk, leuke collega's
Minpunten
sommige collega's maken hun eigen regels.
20 september 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Scherpenzeel
Ik heb een jaartje er gewerkt maar ik werd soms niet ingepland en je mocht blij zijn als je de 3 uur per week kon bereiken. Als je moest werken op een zaterdag kon je makkelijk de 4 uur aantikken maar je wordt maar 1 keer in de maand ingeplant op zaterdag. Maar de sfeer is goed en gezellige collega's.
Minpunten
Weinig salaris en uren
16 juni 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Almere
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
18 mei 2020
Verkoopmederwerker / vulploegmedewerker (huidige medewerker) - Sliedrecht
Als je om 8.15 begint bij de kruidvat met werken doe je met degene die er dan op het moment zijn even gezellig een bakje koffie en een gezellig praatje. De sfeer met het werken is altijd zeer prettig en mocht er iets niet prettig zijn kan je het altijd melden en dan gaan ze er wat aan doen. Soms is er diversiteit maar dat ligt aan wat voor dag je werkt. Het leukste aan de baan is dat je in contact komt met andere mensen en die je blij kan maken met de hulp die je aanbied voor het zoeken van een product bijvoorbeeld.