Review over Kruidvat van een medewerker

Leuke ervaring

12 mei 2020
Goede plek, leuke collegas. Goed team verband. Werk verschilt per dag. De pauzes zijn goed verdeeld over de dag.
19 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Deventer
Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
17 maart 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Maastricht
Ga je bij een lokale kruitvat werken of bij een in de stad? Dat is het grote verschil in omgang tussen het personeel en het management. Lokaal zijn ze wel eens gezellig en is er wat aanspraak, bij de grotere ben je zo goed als aan je lot overgelaten. Solliciteer je vlak voor Sinterklaas/ kerst? 85% kans dat ze je aannemen en snel ergens plaatsen. Goed achter de kassa? Maak je borst maar nat voor +8 uur STAAN erachter (geweldig voor je lichaam, niet dus). Afwisselend werk? Niet echt, er is nooit genoeg tijd om je fatsoenlijk te trainen. Als je al een trolly krijgt, dan moet het binnen 15min gedaan worden ( 5 lagen op elkaar gestapeld en is vaak een grote ... bende). Kortom prop het maar in de rekken! Let vooral niet op de dikke lagen stof en of het wel in het goeie rek zit bij het juiste kaartje (want daar heb je geen tijd voor). Het is altijd alle hens aan dek als er nieuwe vracht binnen komt, gooien met dingen (waardoor ze vaak breken en gaan lekken) is heel normaal daar. Vraag maar beter niks aan het personeel, want die tijd moeten ze eigenlijk gebruiken om vakken bij te vullen. Dag afgelopen en niet alles af? Direct op je vingers getikt door management. 5 min praten met je collega wordt direct vies aangekeken en uit elkaar getrokken. Dit is nog maar een topje van de ijsberg genaamd Kruidvat. Leuk voor even, maar niet een plek waar ik persoonlijk wil blijven rondhangen. Respect heb ik zeker voor de mensen die daar al jaren werken, erg loyaal en bedreven maar daarmee is ook alles gezegd.