Review over Kruidvat van een medewerker

*** leidinggevenden

3 oktober 2019
Ik kreeg na de tweede werkdag al eisen die nooit optijd af konden komen. Leidinggevenden roddelden over je wat je dan van je (nog wel leuke) collega's hoorde. Werd op de kassa gezet omdat ik met vullen zogenaamd veelste langzaam was terwijl altijd het zweet mij op de rug stond als ik naar huis ging aan het einde van de avond (toen ik nog moest vullen) Kortom *** winkel niet gaan werken verdienen ze niet
Minpunten
alles
16 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - 's-Heerenberg
Het is daar echt niet te werken man geen aanrader!
Pluspunten
Slecht
Minpunten
Slecht inkomen, slechte taken, slechte communicatie
15 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Arnhem
- Erg hoge werk druk- Geen prettige winkel om te werken - onderling gepraat over elkaar (waar ik werkte tenminste) - geen leuke collega’s - duurt heel lang voordat ze je meer gaan leren etc. etc.
Pluspunten
Vergoeding voor avondeten tot een bepaald bedrag
Minpunten
Te veel om op te noemen
1 oktober 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Utrecht Overvecht
Mijn eerste bijbaan. De personeelsruimte is gewoon een krukje en een outde stoel in het magazijn, de kluisjes werkte niet goed, je krijgt belachelijk weinig betaald voor de werkstress en gekken van klanten. Het enige wat ok was aan hier werken was een van de managers, maar de andere was kil en beantwoorde mijn vragen nooit goed en klaagde toen ik dan maar wat handigs verzon voor kartonnen dozen. Ooit naar geschreeuwd door een klant, collega met haar in ruzie geweest, en moest toen weer aan het werk en niet eens een vraagje of het wel goed ging. Zwaar sjouwen, geen aandacht voor mijn beperking in overprikkelingsomstandigheden. Werk hier maar gewoon niet, de action is veel beter als bijbaan.
Pluspunten
Medwerkers van mijn leeftijd
Minpunten
belabberde pauzeruimte, kil en onduidelijk management, zeer stressvol