Review over Kruidvat van een medewerker

18 september 2013
Kruidvat was mijn eerste vakantiejob! Ik werkte daar met mijn vrienden en het was altijd lachen maar ook hard werken. Ik leerde dat werk heel anders kan zijn dan alleen werken! Wij hadden het echt naar ons zin daar.
Pluspunten
Werken met collega's
Minpunten
Wij werden te weinig uitbetaald
20 september 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Scherpenzeel
Ik heb een jaartje er gewerkt maar ik werd soms niet ingepland en je mocht blij zijn als je de 3 uur per week kon bereiken. Als je moest werken op een zaterdag kon je makkelijk de 4 uur aantikken maar je wordt maar 1 keer in de maand ingeplant op zaterdag. Maar de sfeer is goed en gezellige collega's.
Minpunten
Weinig salaris en uren
16 juni 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Almere
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
13 november 2020
Assistent manager (huidige medewerker) - Rotterdam
Afstand hoofdkantoor en winkel is groot. Hier zijn ze wel bezig met verbeteren, maar ze hebben nog een lange weg te gaan. De werk omstandigheden mbt de vrachten zowel actie als gewone vracht zijn alles behalve ergonomisch. Hier worden flink wat ruggen en knieën verpest. Qua opleiding mogelijkheden zijn die hier voldoende. Als je als vulploegmedewerker binnen komt kan je doorgroeien tot filiaalmanager. Als je verder wilt als district manager heb je hier minimaal een HBO voor nodig en deze bieden ze niet aan. Dus als je die zelf in de pocket hebt kan je zelfs district manager worden!
Pluspunten
Makkelijk doorgroeien en veel opleidingen
Minpunten
Slechte werk / privé balans