Review over Kruidvat van een medewerker

1 juli 2017
Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Kruidvat daar niet van, maar wat mij heel erg opvalt bij mijn kruidvat is dat er zo veel mensen worden ontslagen of contracten worden niet verlengd. Dan sta je uiteindelijk met nieuwe mensen, maar dan wordt er verwacht dat er evenveel vracht verwerkt kan worden als bij een team van mensen die al jaren daar werken. Ik snap het dat het lastig is om met trage mensen te werken, maar mensen 1-2 weken de ruimte geven om volledig ingewerkt te zijn als iemand die er al meerdere jaren werkt is een beetje onrealistisch.
Pluspunten
Als je heel hard werkt wordt je erg gewardeerd
Minpunten
Te korte inwerk tijd voor je ontslagen wordt of je proef periode niet door komt.
16 september 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Ommoord
er word heel veel van je verwacht. je krijgt zeer weinig betaald. op je 15e krijg je 3,19 euro. veel tillen met zware dozen. nogsteeds moeten werken terwijl je ziek bent. de baas heeft echt haar lievelingetjes.
Minpunten
zwaar fysiek werk
16 maart 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.
2 juni 2016
winkelmedewerker (voormalige medewerker) - Woerden
De leiding gevende van die winkel was heel erg gestrest ze was bang dat het fout ging en dat reageerde ze op de werknemers af.
  1. Kan gezellig zijn, maar alle andere werknemers worden snel ontslagen/ krijgen geen contract verlenging