Review over Kruidvat van een medewerker

Hoge werkdruk en laag salaris

11 juni 2017
Bij Kruidvat leer je zeker werken onder hoge werkdruk, soms zelfs iets te hoog. Wij hebben een structureel personeelstekort waardoor je soms werk voor 2 moet doen in dezelfde periode, dat is niet fijn, al helemaal niet als je dan ook nog een manager hebt die in je nek hijgt. Door het personeelstekort werken wij ook bijna elke dag over. omdat de vracht er nog niet in zit. Dit maakt het soms erg lang en zwaar. Daarnaast is het salaris is net hoger dan het minimumloon., ook dat is zeer jammer, al helemaal met de hoge werkdruk. Toch heb ik leuke collega's waardoor ik er met plezier heen ga. Ik denk dat werken bij de Kruidvat ook valt of staat met de collega's die je hebt. Helaas is de manager niet zo aardig, maar die zie je toch niet altijd gelukkig. Over het algemeen is werken bij de Kruidvat dus "oké."
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk, laag loon
20 september 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Scherpenzeel
Ik heb een jaartje er gewerkt maar ik werd soms niet ingepland en je mocht blij zijn als je de 3 uur per week kon bereiken. Als je moest werken op een zaterdag kon je makkelijk de 4 uur aantikken maar je wordt maar 1 keer in de maand ingeplant op zaterdag. Maar de sfeer is goed en gezellige collega's.
Minpunten
Weinig salaris en uren
16 juni 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Almere
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
  1. Hoge werkdruk en laag salaris