Review over Kruidvat van een medewerker

3 maart 2018
Ik vond het werk best leuk, alleen de eerste dag dat ik ging werken hadden ze mij niet veel/goed uitgelegd en dat vond ik heel jammer bijv. Ik werke alleen op een Donderdag en ik vroeg steeds of ik op een zaterdag en zondag kon werken, het mocht van hun maar ik werd steeds ingeschreven op een Donderdag. En dat vond ik héél jammer. Verderest is het best leuk om daar te werken ze zijn wel vriendelijk. Ik vond eigenlijk niks moeilijk het enigste wat je gewoon moet doen is goed opletten.
Pluspunten
Gratis luch
Minpunten
Meer in de weekenden werken
16 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - 's-Heerenberg
Het is daar echt niet te werken man geen aanrader!
Pluspunten
Slecht
Minpunten
Slecht inkomen, slechte taken, slechte communicatie
15 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Arnhem
- Erg hoge werk druk- Geen prettige winkel om te werken - onderling gepraat over elkaar (waar ik werkte tenminste) - geen leuke collega’s - duurt heel lang voordat ze je meer gaan leren etc. etc.
Pluspunten
Vergoeding voor avondeten tot een bepaald bedrag
Minpunten
Te veel om op te noemen
3 januari 2019
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Helmond
Een typische werkdag ziet er als volgt uit: Samen met de leidinggevende ga je de kassa's tellen, vervolgens maak de winkel klaar voor opening. Je doet vaak kassa en intussen andere opdrachten zoals spiegelen, vullen en de winkel netjes houden. Het leukste aan de baan vind ik persoonlijk de doorgroei mogelijkheden en collega's. Als je inzet en initiatief toont laten ze je ook vrijer. Het is een echte leeromgeving. Een aantal keer per jaar heb je een teamuitje, dit is altijd heel gezellig. Ik heb hier geleerd dat initiatief en inzet tonen zeker beloond word. Het moeilijkste aan deze baan vind ik dat er weinig speling is in de werktijden.
Pluspunten
personeelskaart met korting
Minpunten
veel staan
  1. Het was zeker leuk om daar te werken alleen ik was nieuw en als je iets fout deed kreeg je al meteen op je kop.