Review over Kruidvat van een medewerker

8 januari 2016
vioce picken door de gangen heen. colli's netjes op een pallet leggen tot een hoogte van 1,80. ben je klaar seal je de pallet in en begin je aan je volgend filiaal. we hebben 2x een 30 min pauze das erg prettig.
Pluspunten
betaald goed
Minpunten
geen contract mogelijk
28 oktober 2019
Schoonmaakster (voormalige medewerker) - Heteren
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op Ă©Ă©n plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken. Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op Ă©Ă©n plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen
29 mei 2019
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) - Heteren
alles moet volgens de teamleider hun regels je mag hier niet vanaf wijken hun wil is wet
14 februari 2019
productiemedewerker (huidige medewerker) - Heteren
bedrijfscultuur Ik vind leuk auto rijden en verschillende plek,verschillende adressen
  1. het betaald goed, gezellige mensen maar de sfeer is de laatste tijd ver te zoeken