Review over Kruidvat van een medewerker

Hard werken

22 november 2019
Al vanaf dag 1 word je niet goed ingewerkt, je word meteen in het diepe gegooid. Ze gaan er vanuit dat je in de eerste weken al enorm snel bent en weet hoe alles moet; ik geloof dat iedereen wel snapt dat dit dus totaal niet kan. Vaak gehoord dat ik te langzaam ben, het sneller moet (hoe dan als er constant mensen aan de kassa staan?), zuchten als ik weer een vraag had.. de collega's zijn helaas ook niet allemaal even gezellig, altijd over elkaar roddelen en zeuren wat de andere collega de dag ervoor wel weer niet goed gedaan heeft.. ik bedoel.. laat iedereen in zijn of haar waarde en kijk eerst naar jezelf! Ik werk er nog, nu scheelt het dat ik niet veel uren werk, maar een fulltime baan zou ik nooit nemen bij Kruidvat. Of je moet interesse hebben in een functie als filiaalmanager, die hoeven naar, hoe ik het zie, minder hard te werken dan ik als verkoopmedewerkster.
Pluspunten
Gezellige winkel
Minpunten
Te hoge werkdruk
19 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Deventer
Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
5 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)
Pluspunten
dat ik daar nu weg ben
Minpunten
winkelmanagers, pauzes, rooster