Review over Kruidvat van een medewerker

hard werken voor weinig

16 november 2015
een werkdag bij de kruidvat was hard werken. je werkte alleen en had vrijwel geen contact met andere. het orderpicken in een gang was ook redelijk zwaar omdat je 8 uur lang staat en heen en weer moet lopen. Mijn collega's waren bijna allemaal pools, wat het voor mij lastig maakte om in de pauzes met ze te communiceren. het moeilijke van de baan was om de hele dag gefocust te blijven. je bent de hele dag orders picken en het beste is om in een constant tempo te werken en niet te verslappen. dit vond ik af en toe lastig.
Minpunten
weinig contact tot geen sociaal contact
1 augustus 2017
Magazijn medewerker (voormalige medewerker) - Driel
de dagen waren rommelig waardoor je achter de feiten aanloop. de onderlingen sfeer was erg slecht. waardoor ik ben gestopt met het werk.
Pluspunten
gratis luch
Minpunten
ongezellige sfeer
13 december 2013
Zelfde functieZelfde locatie
Magazijn medewerker (voormalige medewerker) - Heteren, GE
je werk in verschillende ploegendiensten, lopende band werk, massa werk, veel staand werk.
28 oktober 2019
Schoonmaakster (voormalige medewerker) - Heteren
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op Ă©Ă©n plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken. Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op Ă©Ă©n plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen