Review over Kruidvat van een medewerker

Gezellige werkvorming, serieuze werkvorming

15 november 2017
Toen ik werkte bij de Kruidvat heb ik veel geleerd namelijk: veel samenwerken, hoe je met klanten moet omgaan en om producten te verkopen dat zijn inmiddels ook mijn pluspunten geworden.
Pluspunten
Uitjes
Minpunten
Zwaar werk
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
5 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)
Pluspunten
dat ik daar nu weg ben
Minpunten
winkelmanagers, pauzes, rooster
8 maart 2021
Zelfde functieZelfde locatie
Aankomend verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Amsterdam
Je wordt compleet uitgebuit en ondergewaardeerd loon is veel te laag werkdruk veel te hoog was einde dienst alsnog een half uur door staan werken omdat er niet afgelost werd.
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk
  1. Gezellige werkvorming, serieuze werkvorming