Review over Kruidvat van een medewerker

Gezellige werkomgeving

12 juni 2019
Bij Kruidvat moet er hard gewerkt worden maar dit alles wel in een prettige werkomgeving. Inmiddels omdat ik er al 25 jaar werk ken ik ook bijna alle klanten waar ik regelmatig een leuk gesprek mee heb. De mogelijkheden om mijn uren uit te breiden is er niet dit vind ik een enorm minpunt want iemand met zoveel ervaring als ik zouden ze juist deze kans moeten bieden.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Geen mogelijkheden voor urenuitbreiding
20 februari 2020
Verkoopmedewerker (parttime) (huidige medewerker) - Arnhem
Heb er altijd leuk en gezellig gehad met me collega's en konden goed met mekaar omgaan als er wat was kon je altijd naar je leidinggevende gaan het het vertellen.
13 november 2018
Verkoopmedewerkster (parttime) (huidige medewerker) - laren noordholland
het is samen doel gericht werken naar een fijne werk plek,kan je omgaan met werk druk? kan je dingen tegelijkertijd? ben je leergierig en heb je zin in een uitdaging dan is Kruidvat een werk plek voor jou. je verdient na functie.. maar waar een wil is is een weg.
Pluspunten
fijne collega's die zijn het aller belangrijkste
Minpunten
de werk druk die van uit het hoofd kantoor word op gedragen. volle werk plek, verplicht kleding
18 mei 2020
Verkoopmederwerker / vulploegmedewerker (huidige medewerker) - Sliedrecht
Als je om 8.15 begint bij de kruidvat met werken doe je met degene die er dan op het moment zijn even gezellig een bakje koffie en een gezellig praatje. De sfeer met het werken is altijd zeer prettig en mocht er iets niet prettig zijn kan je het altijd melden en dan gaan ze er wat aan doen. Soms is er diversiteit maar dat ligt aan wat voor dag je werkt. Het leukste aan de baan is dat je in contact komt met andere mensen en die je blij kan maken met de hulp die je aanbied voor het zoeken van een product bijvoorbeeld.