Review over Kruidvat van een medewerker

Gezellige werkomgeving, leuke collega's

20 augustus 2019
Het is een gezellig bedrijf om te werken, al kan het managment wel iets beter dan hoe het toen is gegaan. Meestal was het een zooitje achter de schermen, en toch ging iedereen er hard voor. Wat ik vooral heb geleerd is dat je altijd op meer dingen moet letten, zoals de vakken vullen en klanten helpen. Het moeilijkste van de baan was wel het combineren van vullen en het helpen van klanten. Het leukste was waneer je stieken een grapje kon maken, of iemand die je van buiten af kende tegen kwam.
Pluspunten
Uitbetaling over uren
Minpunten
Vol achterruim.
16 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - 's-Heerenberg
Het is daar echt niet te werken man geen aanrader!
Pluspunten
Slecht
Minpunten
Slecht inkomen, slechte taken, slechte communicatie
15 december 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Arnhem
- Erg hoge werk druk- Geen prettige winkel om te werken - onderling gepraat over elkaar (waar ik werkte tenminste) - geen leuke collega’s - duurt heel lang voordat ze je meer gaan leren etc. etc.
Pluspunten
Vergoeding voor avondeten tot een bepaald bedrag
Minpunten
Te veel om op te noemen
1 oktober 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Utrecht Overvecht
Mijn eerste bijbaan. De personeelsruimte is gewoon een krukje en een outde stoel in het magazijn, de kluisjes werkte niet goed, je krijgt belachelijk weinig betaald voor de werkstress en gekken van klanten. Het enige wat ok was aan hier werken was een van de managers, maar de andere was kil en beantwoorde mijn vragen nooit goed en klaagde toen ik dan maar wat handigs verzon voor kartonnen dozen. Ooit naar geschreeuwd door een klant, collega met haar in ruzie geweest, en moest toen weer aan het werk en niet eens een vraagje of het wel goed ging. Zwaar sjouwen, geen aandacht voor mijn beperking in overprikkelingsomstandigheden. Werk hier maar gewoon niet, de action is veel beter als bijbaan.
Pluspunten
Medwerkers van mijn leeftijd
Minpunten
belabberde pauzeruimte, kil en onduidelijk management, zeer stressvol
  1. Gezellige werkomgeving, leuke collega's