Bekijk alle reviews over Kruidvat

Review over Kruidvat van een medewerker

Gezellige sfeer waar je het heel erg naar je zin kan hebben

Werken bij Kruidvat is vooral met de klanten omgaan, op zaterdag moet je de vracht erin krijgen maar op de andere dagen is dat niet. Er is heel weinig stress en er is veel tijd om te praten met klanten of collega's, als je ondertussen maar wel je taken afkrijgt. Door het kleine aantal medewerkers zijn ze ook heel blij met je als je komt werken.

Pluspunten

Weinig werkdruk

Minpunten

Je verdient niet echt super veel maar wel ruim voldoende

Leuk alleen leiding was niet te haggelen

Werken in Scherpenzeel was eerst wel oke, totdat ik 3 weken van te voren 1 avond vrijvroeg of stipt 8 uur naar huis kon. Werd goedgekeurd totdat de avond zelf aanbrak. Mocht niet naar huis waardoor ik dus mijn afspraak misde.Sinds dien echt achterruit gegaan en toen maar besloten om ermee te stoppen. Diende mijn ontslag in en savonds was mn laatste werkdag.

Slecht

Als je bij een Kruidvat gaat werken moet je zeker voor jezelf opkomen en een moker van een bek hebben. Je vraagt maar wat aan je Filiaalmanager of je krijgt al een diepe zucht en geïrriteerde blik ervoor terug.Niks is goed wat je doet.Altijd gezeik.

hoog stressvol tempo

Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Gezellige sfeer waar je het heel erg naar je zin kan hebben