Review over Kruidvat van een medewerker

gestrest

2 juni 2016
De leiding gevende van die winkel was heel erg gestrest ze was bang dat het fout ging en dat reageerde ze op de werknemers af.
10 maart 2020
winkelmedewerkster (voormalige medewerker) - Rotterdam Hoogvliet
Ik vind het leuk om klanten te helpen als ze iets niet kunnen vinden en dat ze met een glimlach de winkel verlaten
12 januari 2020
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) - Zaandam
Hier bijna 10 jaar met veel plezier gewerkt. Leuke collega's, geen dag hetzelfde, mogelijkheden tot opleidingen (assistent manager, manager, e.d.)
1 juli 2017
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Woerden
Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Kruidvat daar niet van, maar wat mij heel erg opvalt bij mijn kruidvat is dat er zo veel mensen worden ontslagen of contracten worden niet verlengd. Dan sta je uiteindelijk met nieuwe mensen, maar dan wordt er verwacht dat er evenveel vracht verwerkt kan worden als bij een team van mensen die al jaren daar werken. Ik snap het dat het lastig is om met trage mensen te werken, maar mensen 1-2 weken de ruimte geven om volledig ingewerkt te zijn als iemand die er al meerdere jaren werkt is een beetje onrealistisch.
Pluspunten
Als je heel hard werkt wordt je erg gewardeerd
Minpunten
Te korte inwerk tijd voor je ontslagen wordt of je proef periode niet door komt.