Review over Kruidvat van een medewerker

Geen begeleiding

28 maart 2019
Bij young retail talent staat dat je begeleid wordt. Maar dat gebeurd niet. Ze komen naar je toe en vragen aan je wat moet je nog kennen om een team te begeleiden -_- Waardeloos als je voor het eerst bij kruidvat begint. Geen feedback gekregen en het enigste wat je te horen krijgt is als je tegen een muur aan loopt. Niet aanbevolen als eerste werk plek voor iemand.
Pluspunten
Als je alles kan zonder begeleiding dan is dit perfect.
Minpunten
Slechte communicatie
5 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)
Pluspunten
dat ik daar nu weg ben
Minpunten
winkelmanagers, pauzes, rooster
17 maart 2021
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Den Haag
Hoge werkdrukVriendjes politiekGeen waarderingLage uurloonHet gaat alleen om de verkoopcijfersContract niet verlengd zonder een echte reden maar op zeker wel vanwege mijn leeftijd oud (te duur )
Pluspunten
Paar aardige collegas
Minpunten
Vriendjes politiek, geen waardering, hogewerkdruk
30 juli 2020
Gastheer (voormalige medewerker) - Amsterdam
Ze hebben het personeel verkracht ze willen dat het personeel konten likt anders kom je er niet tussen en ze zoeken altijd iets om je te ontslaan het een vreselijke coltuur
Pluspunten
Minpunten
Alles