Review over Kruidvat van een medewerker

Geen aanrader

18 mei 2016
Als 15-jarige werd ik direct aangenomen en had ik heel veel zin in mijn eerste echte bijbaantje. Jammer genoeg is dit heel erg tegengevallen. Het werk was eentonig en saai, doorgroeimogelijkheden (bijvoorbeeld naar de kassa, want dat was me beloofd) waren er tĂłch niet en op mijn eerste werkdag werd ik gelijk in het diepe gegooid: niks geen uitleg of inwerken, maar gelijk meedraaien en doen alsof je exact weet hoe alles moet - want anders krijg je gezeur van je baas. De collega's waren onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Uiteindelijk heb ik het toch een jaar vol weten te houden, maar ik ben er nooit met plezier heen gegaan. Mijn nieuwe werkplek is een stuk aangenamer. Mocht je overwegen bij de Kruidvat te solliciteren als (vulploeg)medewerker: doe niet.
Pluspunten
Het kerstpakket en het gratis snoep
Minpunten
Het werk, de collega's en het salaris
20 september 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Scherpenzeel
Ik heb een jaartje er gewerkt maar ik werd soms niet ingepland en je mocht blij zijn als je de 3 uur per week kon bereiken. Als je moest werken op een zaterdag kon je makkelijk de 4 uur aantikken maar je wordt maar 1 keer in de maand ingeplant op zaterdag. Maar de sfeer is goed en gezellige collega's.
Minpunten
Weinig salaris en uren
16 juni 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Almere
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
8 maart 2021
Aankomend verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Amsterdam
Je wordt compleet uitgebuit en ondergewaardeerd loon is veel te laag werkdruk veel te hoog was einde dienst alsnog een half uur door staan werken omdat er niet afgelost werd.
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk