Review over Kruidvat van een medewerker

Fijne werk omgeving

10 december 2019
Flexibele tijden, leuk werk en een goed werkklimaat. Ik stond meestal kassa en vond dat heel leuk. Maar soms was het lastig om geduld te hebben.
20 september 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Scherpenzeel
Ik heb een jaartje er gewerkt maar ik werd soms niet ingepland en je mocht blij zijn als je de 3 uur per week kon bereiken. Als je moest werken op een zaterdag kon je makkelijk de 4 uur aantikken maar je wordt maar 1 keer in de maand ingeplant op zaterdag. Maar de sfeer is goed en gezellige collega's.
Minpunten
Weinig salaris en uren
16 juni 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Almere
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
18 mei 2020
Verkoopmederwerker / vulploegmedewerker (huidige medewerker) - Sliedrecht
Als je om 8.15 begint bij de kruidvat met werken doe je met degene die er dan op het moment zijn even gezellig een bakje koffie en een gezellig praatje. De sfeer met het werken is altijd zeer prettig en mocht er iets niet prettig zijn kan je het altijd melden en dan gaan ze er wat aan doen. Soms is er diversiteit maar dat ligt aan wat voor dag je werkt. Het leukste aan de baan is dat je in contact komt met andere mensen en die je blij kan maken met de hulp die je aanbied voor het zoeken van een product bijvoorbeeld.