Review over Kruidvat van een medewerker

erg tevreden

2 september 2018
ik ben erg blij met de filiaalmanager en assistent filiaalmanager bij vestiging bijlmerplein hoe hun zijn en ze dingen oplossen. het is ook een hele prettige werksfeer.
5 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)
Pluspunten
dat ik daar nu weg ben
Minpunten
winkelmanagers, pauzes, rooster
17 maart 2021
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Den Haag
Hoge werkdrukVriendjes politiekGeen waarderingLage uurloonHet gaat alleen om de verkoopcijfersContract niet verlengd zonder een echte reden maar op zeker wel vanwege mijn leeftijd oud (te duur )
Pluspunten
Paar aardige collegas
Minpunten
Vriendjes politiek, geen waardering, hogewerkdruk
30 juli 2020
Gastheer (voormalige medewerker) - Amsterdam
Ze hebben het personeel verkracht ze willen dat het personeel konten likt anders kom je er niet tussen en ze zoeken altijd iets om je te ontslaan het een vreselijke coltuur
Pluspunten
Minpunten
Alles