Review over Kruidvat van een medewerker

Erg chaotische en onaangename werkplek.

5 mei 2013
Heb niet veel geleerd werd steeds opgeschoven. Mocht naar school daar heb ik meer kunnen leren en VID diploma kunnen behalen. Wat ik van andere collega's heb geleerd is openen en sluiten, kassa's opmaken, allround werken, bestellen, balansen, vracht avonden draaien als leiding gevende, in de winkel als leiding gevende, ook invallen in andere winkels. Filiaalmanager en de assistent hebben weinig geholpen. Dagen lange uren achter kassa. Moeilijkste van mijn baan was om mijn mond te houden wat ik echt dacht, want er was totaal geen respect en waarde tussen de medewerksters en filiaalmanager en de assistent. En we kregen nog bijnamen van de filiaalmanager beledigende namen. Leukste van mijn baan was dat we collega's onder elkaar heel leuk konden werken met een super sfeer. Hoofdkantoor van Kruidvat of directie ze doen niet veel alleen winkels bekijken om de maand. Wat ik hier uit geleerd heb is je doet je best wat niet gewaardeerd wordt. Professioneel zijn ze niet, al is t een grote drogisterij in Nederland. Geen waarde en respect maakt je ze zeker niet perfect.
Pluspunten
Collega's onder elkaar
Minpunten
Wordt niet gewaardeerd geen respect
21 april 2017
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Utrecht
Kruidvat is een leuk bedrijf om in te werken maar het is wel hard werken. Heel veel normen waar aan gehouden moet worden wat soms onmogelijk lijkt. Veel doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Verschillend werk
Minpunten
te veel werk
19 oktober 2015
1e Verkoper (voormalige medewerker) - Utrecht, UT
Je rouleert veel qua werkzaamheden op het werk. Van kassa tot het ombouwen van een volledig schap. Er is altijd genoeg te doen, ook als het rustig is qua klanten. Je werkt over het algemeen in een redelijk groot team, dus je hebt altijd mensen om je heen.
Pluspunten
Afwisselend
Minpunten
Geen overuren uit betaald
18 augustus 2015
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Utrecht, UT
Dit was voor mij een bijbaan als verkoopmedewerkster. Het leukste van deze baan was het contact met de klanten.
  1. Erg chaotische en onaangename werkplek.