Review over Kruidvat van een medewerker

Er wordt teveel van je gevraagd voor een laag loon

21 maart 2019
Ik heb 5 maanden bij kruidvat gewerkt en ik heb er totaal geen leuke tijd gehad. Er wordt heel veel geroddeld en ik heb mijn filiaalmanager mij 'een verwende werknemer' horen noemen. Ziekmelden kan amper, vaak worden ze boos en nemen ze je kwalijk dat je ziek bent. De mede scholieren waren gezellig, maar de oudere collegas met een hogere functie vormden een elitair clubje waarmee ze iedere vulploegmedewerker belachelijk maakten. Ik raad deze baan absoluut niet aan.
Pluspunten
Goed voor je ontwikkeling
Minpunten
Nare werksfeer, te hoge werkdruk en een laag loon
16 september 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Ommoord
er word heel veel van je verwacht. je krijgt zeer weinig betaald. op je 15e krijg je 3,19 euro. veel tillen met zware dozen. nogsteeds moeten werken terwijl je ziek bent. de baas heeft echt haar lievelingetjes.
Minpunten
zwaar fysiek werk
16 maart 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.
28 mei 2020
Vakkenvuller (huidige medewerker) - Leiden
Ik vind het leuk werk en een leuk team. We werken samen en zorgen ervoor dat we alles optijd af hebben
  1. Er wordt teveel van je gevraagd voor een laag loon