Review over Kruidvat van een medewerker

Een werkdag

19 juni 2012
Een gedetailleerde beschrijving van een stagedagDag 1Op maandag kwam ik aan om 9:00 uur stipt. Op maandag gaat het winkel om 12:00 open. Op maandag komt het vracht binnen. Die moet worden af geladen. Ik kreeg uitgelegd wat een actiepad was. Het is een pad waarin alle afgeprijsde producten worden neergelegd. Het is een rode pad. In het reclameboekjes van Kruidvat zijn meestal actieproducten. Die moet ik aanvullen. Ik leerde werken met een prijstang en terminaal. Ik vond het echt leuk om ermee te werken. Ik vond het het leukste om te doen. Bij mijn verslag voeg ik voorbeelden toe.Dit heet prijzen. Een terminal is een apparaat waarmee je kan achterhalen hoeveel een product kost, met een prijstang stel je het prijs vast. Je krijgt dan een sticker. Ik heb vandaag een 1e verkoper ontmoet. Ze zat posters te plakken en de actiepad te vullen.Ik heb heel veel dingen geleerd. Er was niet echt een moeilijke taak. Ik vond het moeilijk om met de clipstrips te werken. Het leukste was met de prijsstangen te werken. Ik werkte niet echt met collega's want het was een snuffelstage. Er waren gewoon medewerkers die ik ontmoet had en er waren ook twee andere stagiaires.
Pluspunten
wisselend
Minpunten
vermoeiend, korte pauzes
5 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)
Pluspunten
dat ik daar nu weg ben
Minpunten
winkelmanagers, pauzes, rooster
16 juni 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Almere
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
21 mei 2019
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Vond niet al de personen waarmee ik heb gewerkt erg fijn of vriendelijk en heb ook niet al te beste herinneringen er aan over gehouden.
Pluspunten
een paar leuke collega’s
Minpunten
Felle klanten, niet allemaal aardige collega’s, onduidelijke gebeurtenissen.