Review over Kruidvat van een medewerker

Een slechte zaak

30 juli 2020
Ze hebben het personeel verkracht ze willen dat het personeel konten likt anders kom je er niet tussen en ze zoeken altijd iets om je te ontslaan het een vreselijke coltuur
Pluspunten
Minpunten
Alles
28 januari 2015
Zelfde functieZelfde locatie
Gastheer (huidige medewerker) - Amsterdam, NH
Het was meestal druk op het werk, veel klanten soms aggressief soms vrolijk het was altijd verschillend. Dit was het leuke van het werk, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Ik heb geleerd om met verschillende klanten om te gaan, en hoe ik het beste bepaalde situaties kan aanpakken. Ik heb altijd wel goede collega's gehad als ik vragen had kon ik bij ze trecht, het samen werken ging meestal ook goed. Het moeilijkste op mijn werk was hoe ik bepaalde situaties moest aanpakken.
Pluspunten
collega's mee helpen tijden het vullen
Minpunten
aggressief gedrag van de klant bij het aan spreken van huisregels
10 juli 2020
verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
Ik vond bij de Kruidvat werken een leuke ervaring, en heb er het een en ander geleerd.
Pluspunten
Manager
Minpunten
Begrip
6 mei 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
Mijn contract is niet verlengd vanwege de corona werd mij gezegd. Maar 2 weken voor ik uit dienst kwam werden er 2 nieuwe dames aangenomen. Dan denk ik huh maar er werd gezegd dat er overbezetting was. Nou ik voel mij gediscrimineerd niet voor m'n geloof maar om mijn leeftijd. Ik ben 40 maar werk wel hard.