Review over Kruidvat van een medewerker

Drukke maar gezellige winkel

27 februari 2021
Bij de filialen van Kruidvat waar ik gewerkt heb, zijn vrijwel altijd hechte teams en is de verdeling erg duidelijk. De communicatie is erg goed en je collega's hebben het beste met je voor. Dit gaat dan wel over je directe collega's met de mensen van hogere hand is het contact een stuk lastiger en is er niet altijd evenveel begrip. Als je het leuk vind om een veelzijdige baan te hebben (kassa, vullen, klantcontact, verdeling inzetten), dan is Kruidvat zeker iets voor jou.
Pluspunten
Eetgeld wanneer je de middag en avond werkt.
19 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Deventer
Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
8 december 2018
Vulploegmedewerkster (huidige medewerker) - Valkenswaard
Ik werk nu al een hele tijd bij kruidvat. Ik sta op zaterdagen alleen maar aan de kassa...... Ik was aangenomen als vakkenvuller, dit doe ik dan ook op 2 dagen in de week. Helaas is de werksfeer alles behalve fijn voor mij. Collega's roddelen en er wordt voorgetrokken (dus ik moet bijv de mat stofzuigen en afwassen, terwijl anderen gwn bij de snoepbakken staan te kletsen). Hierdoor ga ik dus ook stoppen bij kruidvat.
Pluspunten
prima werktijden, je kunt zelf zeggen wanneer je wel en niet kan/wil. De bedrijfsleiders zijn wél heel aardig
Minpunten
vreselijke collega's, laag loon, voortrekkerij
  1. Drukke maar gezellige winkel