Review over Kruidvat van een medewerker

allround medewerker

6 februari 2017
ik deed van alles daar behalve kassa daar was ik toen nog te jong voor maar daar waren ook leuke collega's ik kon met iedereen opschieten en het was heel gezellig er was niet echt iets moeilijks aan de baan vond ik je werkt gewoon om eerlijk te zijn
Pluspunten
na 6 uur kreeg je gratis lunch
Minpunten
zou ik niet weten
5 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)
Pluspunten
dat ik daar nu weg ben
Minpunten
winkelmanagers, pauzes, rooster
16 juni 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Almere
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
21 mei 2019
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Vond niet al de personen waarmee ik heb gewerkt erg fijn of vriendelijk en heb ook niet al te beste herinneringen er aan over gehouden.
Pluspunten
een paar leuke collega’s
Minpunten
Felle klanten, niet allemaal aardige collega’s, onduidelijke gebeurtenissen.