Bekijk alle reviews over Kruidvat

Review over Kruidvat van een medewerker

Aardige vulploeg

Ik werk al een jaar bij Kruidvat. En de werk druk is niet normaal hoe hoog het is de leiding gevende zegt constant tegen je dat je op moet gaan schieten en en dat je klaar moet zijn Binnen 20 minuten het lijkt lang maar het is het niet het zijn vaak van die grote pallets die je met 2/3 mensen moet gaan doen en het is gewoon niet te doen vaak heb je tijdnoot plus veel druk dat je werk af moet hebben en dat je klanten moet helpen

Leuk alleen leiding was niet te haggelen

Werken in Scherpenzeel was eerst wel oke, totdat ik 3 weken van te voren 1 avond vrijvroeg of stipt 8 uur naar huis kon. Werd goedgekeurd totdat de avond zelf aanbrak. Mocht niet naar huis waardoor ik dus mijn afspraak misde.Sinds dien echt achterruit gegaan en toen maar besloten om ermee te stoppen. Diende mijn ontslag in en savonds was mn laatste werkdag.

Slecht

Als je bij een Kruidvat gaat werken moet je zeker voor jezelf opkomen en een moker van een bek hebben. Je vraagt maar wat aan je Filiaalmanager of je krijgt al een diepe zucht en geïrriteerde blik ervoor terug.Niks is goed wat je doet.Altijd gezeik.

Gesolliciteerd

Gesolliciteerd voor dit bedrijf. Ben benieuwd naar wat dit bedrijf mij te bieden heeft.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Aardige vulploeg