Kruidvat Reviews

718 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 872 reviews

Leuke collega’s, hoge werktempo

Werk/privé balans was goed, leuke collega’s. Wel hoge werktempo.

Slecht ingewerkt, alleen maar rennen en hoog tempo.

Slecht ingewerkt, alleen maar rennen en hoog tempo. Volgensmij moest je iets van 100 nog wat dozen hebben uitgepakt en gevuld in een uur.

Gezellige werkomgeving

Je werkt vooral met jeugd, wat natuurlijk wel gezellig is. Nadeel zijn de ruimere openingstijden. Werkdruk is de laatste jaren goed opgepakt. Deze is nu goed vol te houden.

Pluspunten

Bonus vanaf filiaalmanager

Minpunten

Ziekmelding in een tweemans bezettings winkel, dit zorgt voor een grotere flexibiliteit wat wel van je wordt verwacht.

Gezellige werkomgeving

Leuk werk, leuke collega’s, informeel, gezellig en goede sfeer

Gezelige werkomgeving, lage loon

De werksfeer is erg gezellig, maar de loon die je krijgt voor het werk dat je moet doen gaan niet samen. Het is erg weinig voor zoveel werk met een hoge tempo.

Pluspunten

Leuke werksfeer

Minpunten

Hoge tempo, lage loon

Leuk, maar toch hard werken soms

Het was wel de ene dag gewoon rustig voorraad van trolleys aanvullen tot soms een stressvolle dag waarin je overuren moest draaien

Pluspunten

Genoeg mogelijkheden

Minpunten

lange werkdagen

Het is een gezellige werk omgeving

Ik werk er Pas kort. ze werken goed in ik werk als vulploegmedewerker.

Leuke studentenjob

Mijn takenpakket: aan de kassa staan, uitpakken, promoties labelen en uitpakken.

Pluspunten

Gemakkelijk werk

Minpunten

Vaak heel de dag aan de kassa.

Hard werken met leuke collega's

Geen dag is hetzelfde. Leuke collega's. Vaak leuk contact met klanten. Leuk divers assortiment om mee te werken.

Pluspunten

Divers assortiment. Verschillende werkzaamheden. Flexibele werktijden

Minpunten

Hoge werkdruk. Te kort aan personeel/uren inzet

Slechte Management

Te hoge werkdruk. 9 uur lang staan achter de kassa zonder rouleren. Managers die onder werk/schoonmaaktijd koffie en donuts gaan halen. Je wordt je hele werktijd bespied met de cameras op fouten. Te hoge werkdruk. Je krijgt wel vacantie-geld maar dat is ook het enige positive aan mijn bijna 2 jaar ervaring daar.

Pluspunten

Vakantiegeld

Minpunten

Bijna alles

nee

Je krijgt enorm wijzig betaald en het is ook super saai.

Pluspunten

Minpunten

laag salaris en saai

Ongevoelige disrespectvolle mensen!

Je deelt prive omstandigheden uit vertrouwen en omdat je denkt dat dit belangrijk is om te vertellen. Hiervoor krijg je terug dat je per direct word ontslagen zonder enige begrip en/of gevoel. Ik kan niet anders zeggen dat asociaal word omgegaan met het personeel, met als voorbeeld de areamanager! Die heeft nog veel te leren over mensen, gevoel en begrip tonen! Een leven in zwart-wit bekijken maakt de wereld een stuk kleiner en zet je stil in je ontwikkelingen.

Hard werken voor een mager loontje

Kinderen worden hier uitgebuit en moeten kapot hard werken, maar aan het einde van de maand is je loon net aan 100 euro. De collega's zeuren onderling allemaal over het werk en de slechte omstandigheden. Kortom: begin er niet aan.

Pluspunten

Het kerstpakket en je krijgt makkelijk vrij

Minpunten

weinig betaald krijgen en er hard voor moeten werken

Management en de sfeer zijn niet fijn

De management was alleen maar bezig met hoe de verkoopcijfers te verhogen ipv. naar medewerkers echt te luisteren. Ook werd er door de management weinig tijd aan besteed om te kijken wat echt werkt ipv. maar dingen uit proberen en steeds dingen aan te passen. De inwerkperiode was er niet, je moest maar wat gaan doen en steeds op je collega's moeten wachten zodat zij je vertellen hoe je dingen moet gaan doen, wat vaak tot frustraties leidde van hun kant. Er was veel ontevredenheid onder de medewerkers, maar niemand zei er wat van naar de management. Sommige medewerkers deden maar wat; er was niet een duidelijke uitleg hoe iets gedaan moest worden en daardoor moest je steeds dingen weer goed zetten of verbeteren. Over het rooster gesproken; als zij willen, knippen ze je uren wel door de helft zonder er iets van te zeggen. Je moet maar zelf achteraan gaan en het management smeken om meer uren. Heel de tijd bezig zijn met het rooster en hoe die niet correct is uitgevoerd en hoe steeds issues zijn met je uren. Op de werkvloer moest je steeds de management en leidinggevenden zoeken, want vaak had je sleutels of hun hulp nodig, maar je kon ze nergens vinden. En als je de manager iets vroeg, kreeg je een idee alsof het jouw schuld was dat je het niet wist of kon oplossen (terwijl je dan gewoon blijkbaar niet voldoende voor ingewerkt bent!) Wat je werk ook belemmert; je kan dan niet een klant helpen of iets doen, want het is een chaos en het is er rommelig en niemand weet waar wat is. Ik raad niemand die er geen geduld voor heeft of een beetje zelfrespect heeft om bij deze kruidvat te -

Pluspunten

zelfstandigheid

Minpunten

Onduidelijkheid, Slechte management, Inwerkperiode

vreselijk

Je krijgt veel te weinig betaald voor het werk dat je doet. Soms maak k langere shifts dan teamleiders. Je doet eigenlijk bijna hetzelfde het enige verschil is dat zij dingen bestellen voor de winkel. Meestal krijgt een van de ‘normale’ medewerkers de leiding en doen ze zelf niks. Ze roddelen heel veel en houden van drama. Vooral de leiding zelf. Ze hebben zelfs een 15 en 16 jarige de sleutel gegeven van de winkel en laat ze sluiten en openen

Minpunten

Weinig betaalt veel werk

Niet leuk

Ze zijn hier heel vaak op zoek naar personeel en nemen iedereen gewoon aan. Je kan de slechtste sollicitatie hebben en nog worden aangenomen. Er worden veel te hoge eisen gesteld voor amper geld, 2 dozen uitpakken/vullen in 1 MINUUT!! Ook zomaar word er uit het niets een uur van iedereens rooster afgehaald omdat er nieuw personeel is?? Dan krijg je ineens pauze terwijl je dat nooit kreeg voor 3 uurtjes werken, en waarom? zodat ze dat van je loon af kunnen trekken natuurlijk. Als ik niet was ontslagen was ik zelf wel weggegaan, de reden was dat ik niet snel genoeg was. Maar tegen het vereiste tempo kan geen mens op, zelfs hunzelf niet. Het waren geen leuke 3 maanden dat ik hier heb gewerkt, ik raad het niemand aan! Ze buiten je gewoon uit. De bedrijfsleidster was ook niet heel vriendelijk!

Pluspunten

Samen werken met collega's

Minpunten

Alles

Continuïteit mist

Aantal jaren met plezier bij Kruidvat gewerkt, het ging met ups en downs, maar het was altijd te doen. Tot het laatste halfjaar dat ik er was, toen begon ik zelf ook in te zien hoe slecht wij als personeel er eigenlijk behandeld werden.Als ze wat in je zagen wouden ze je graag helpen doorgroeien, klinkt als een goed teken, maar achteraf gezien helaas niet zo. Veel verantwoordelijkheden, maar je kreeg er geen cent extra voor.Werkdruk was extreem hoog, kon je dat niet bereiken werd je nogal afgesnauwd en kreeg je het vaak te horen. Vaak ook dreigementen dat je weg moest als je niet snel of goed genoeg was, alhoewel dat alleen bangmakerij bleek te zijn achteraf.Abnormale werktijden, begon je om 7 uur 's ochtends, maar was het eind van de dag niet af? Dan kon je zo tot laat in de avond blijven. Soms werden zelfs die overuren niet uitbetaald en de overuren werden ook nooit uitbetaald als overuren.Management had zijn eigen groepje en de rest van het personeel begon zich steeds meer buitengesloten te voelen.Ik vind het heel jammer hoe het daar is gelopen en vooral dat er achteraf dingen worden gezegd over je die je nooit had verwacht.Mijn tip als je jong bent, laat een winkel als Kruidvat geen gebruik van je maken.

Pluspunten

Avondeten, gezellige collega's

Minpunten

Management, lange werkdagen

Puur schijt

Ik zou het niet doen het mag geen eens gezellig zijn op de werk vloer

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Leuke (tijdelijke) werkplek

Kruidvat is een leuke werkplek met veel doorgroeimogelijkheden. Ook zijn er leuke en gezellige collega's en leidinggevenden. Wel is de werkdruk hoog en het loon laag.

Pluspunten

Leuke collega's, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Lange dagen, vroeg beginnen, hoge werkdruk

niet werken bij de kruidvat

werken bij de kruidvat is een financieel dieptepunt. De collega's zijn leuk maar daar houd het ook op. Ik had gesolliciteerd voor 12 tot 24 uur per week. Ik heb kosten die ik moet betalen vandaar deze hoeveelheid uren. vervolgens word ik maximaal maar 12 uur per week ingepland. Dan vervolgens ondanks dat ik elke dag beschikbaar ben word ik 1 week helemaal niet ingepland. kijk ik op mijn loonstrook is vervolgens voor die week vakantie ingehouden en moet ik technisch gezien dus betalen omdat ik niet word ingepland. niet alleen dit, onbetaald overwerken en naar huisgestuurd worden zonder (wettelijk verplicht maar de kruidvat heeft schijt) uitbetaald te worden.

Pluspunten

niks

Minpunten

alles

Onderbetaald, leuke collega’s

Het is een redelijk leuke bijbaan. Houd wel rekening met lange werkdagen en meestal ook zwaar werk. Je krijgt je uren niet volledig uitbetaald en dat is dus een nadeel.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Kan zwaar werk zijn en je wordt onderbetaald

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.3

3.2