Kropman Installatietechniek

Werken bij Kropman Installatietechniek: Kropman Installatietechniek reviews van werknemers

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 21 reviews

Goed werkgever met leuke collega's

Kropman is een goede werkgever met prima arbeidsvoorwaarden en een gezellige werksfeer. Er wordt gekeken naar je ontwikkeling en daarbij worden er genoeg ontwikkelingsmogelijkheden aangeboden.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Gezellige werkomgeving

Kropman installatietechniek heeft leuke klanten, goed gereedschap, een gezellig team om in te werken en hebben mooie projecten.

Pluspunten

Goed gereedschap en mooie projecten

Minpunten

Opleiding voor de helft in eigen tijd

Goede en stabiele werkgever

Goede en stabiele werkgever, waar vertrouwen en onderling respect naar elkaar vooraan staat.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarde incl. veel vrije dagen en leuk team!

Minpunten

Flexibiliteit t.a.v. thuiswerken

Gezellig sfeer en uitdagende projecten.

Kropman is een uitdagende werkgever, met veel gezellige collega's. Wij hebben te maken met grote en uitdagende projecten, waardoor geen een werkdag hetzelfde is.

Pluspunten

Hoogwaardige techniek en uitdagende projecten

Gezellig sfeer en uitdagende projecten

Pluspunten

Hoogwaardige techniek en uitdagende projecten

Leuk bedrijf, hoogwaardig niveau, professioneel.

Kropman Installatietechniek is klaarstaan voor elkaar, gezellige collega's en een fijne werksfeer.Mooie projecten (zowel services als projecten).Afspraak is afspraak.Genoeg doorgroeimogelijkheden en opleidingen, maar daar moet je wel zelf wat voor doen!

Pluspunten

fijne werksfeer

Minpunten

Niet bij alle functies een leaseauto

Geweldig

Ik vond het een geweldige ervaring om hier te solliciteren

Voelt aan als een Productieve 2de Familie die leert en ondersteunt

Gewelidig gehad bij dit bedrijf en Bizar veel geleerd

Gezellige werkomgeving

Fijne werksfeer op de afdeling waar ik werkzaam was. Onderlinge verstandhouding met collega's was heel goed zowel tijdens het werk als met leuke uitjes samen.Gewoon gezellig onder elkaar. Ook de belangstelling voor elkaar in de privésfeer was heel goed. Iedereen had altijd een luisterend oor voor elkaar zowel bij leuke dingen als bij vervelende dingen.

Pluspunten

goede verstandhouding onder elkaar en gezellig.

Minpunten

n.v.t.

Samenwerken en zelfstandigheid

Binnen de organisatie hangt er een informele sfeer. Samenwerking is belangrijk waarin je continu moet communiceren met je collega's.

Gezellige werkomgeving en sociale collegae

Mijn werk was crediteurenadministratie met nog 4 andere collegae. Er was een prettige werksfeer en iedereen was met elkaar begaan zowel werk als prive.

Pluspunten

Gezellig met elkaar om gaan en toch je werk afmaken.

Minpunten

Geen eigen kantine meer.

Gezellige technische dienstverlener.

Van engineering, uitvoering en nazorg tot en met onderhoud en technisch beheer.

Pluspunten

Altijd positief

Minpunten

Zijn er altijd, het streven om de klant altijd tevreden te stellen.

Leuke stage

Super werksfeer, leuke collega's, biedt goede begeleiding en daarbij geeft Kropman je veel ruimte om jezelf te kunnen ontwikkelen.

Pluspunten

Top werksfeer

Gezellige werk omgeving

Bij Kropman is de werksfeer super. Gereedschap is een heel groot probleem ikzelf krijg geen handgereedschap mijn collega's zijn niet zuinig erop en hebben vaak de helft niet bij zich. Elektrisch gereedschap is slecht onderhouden doet het vaak niet of is niet aanwezig. Bij Kropman is er een uitdrukking" wij werken veilig of wij werken niet". Dit komt totaal niet overheen met de werkelijkheid. Steigers zijn niet compleet, geen pbm's beschikbaar, geen werkkleding op voorraad enz enz

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Geen gereedschap, geen vervoer

Kropman. ..hoe groot het ook is het blijft een hele leuke werkgever. ..

Mijn ervaring met Kropman is meer dan uitstekend.Het is een geweldig bedrijf in mijn gehele carrière in de installatie techniek is Kropman toch wel HET bedrijf wat er met kop en schouders VER boven uitsteekt. ...niet om te .........maar ik weet geen beter installatie bedrijf als Kropman

Pluspunten

.heel leuk clubje(ook al is het een grote club )ik wil daarmee zeggen dat de collega's ok zijn

Minpunten

GEEN MIN PUNTEN

opstart werk kropman

je staat op je fiets rijd na je werk ofje wordt opgehaald kwartiertje van te voren aanwezig je gaat omklede kopje koffie je gaat na de keet metje collega's je krijgt een taak je rond je taak af je controlleert je gaat na de leidinggevende hij controlleert jou taak het moeilijkste is je moetvoorje zellefopkomen leukste collegiaal je collega staan klaar voor je

Pluspunten

vaak kregen we fooi

Minpunten

mocht niet verder studeren

zeer gerenomeert bedrijf

zeer mooi bedrijf. geen dag met tegenzin naar mijn werk geweest.

Pluspunten

alles

kropman

Altijd een gezellige werkdag, begint met een kop koffie en een beetje kletsen. Je leert veel bij kropman alleen mag de begeleiding wat beter. altijd gezellige collega's die mij altijd wouden helpen als ik er niet uitkwam.

Pluspunten

gezellige collega's

Minpunten

beoordeling is niet altijd correct

Een goed bouwbedrijf, gezellige collega's

Een zeer goed bedrijf, geven goede begeleiding en doorgroeien is mogelijk

Pluspunten

Groot bedrijf met meerdere vestegingen door nederland

Minpunten

n.v.t.

Gezellig sfeer met fijne collega's

Kropman BV is een goedbedrijf met een goede werksfeer en geeft je veel ruimte om jezelf te ontwikkelen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kropman Installatietechniek. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.2

4.3