Kraamzorg Mama

Kraamzorg Mama Reviews

73 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 74 reviews

Fijne werkplek

Tot nu toe de beste werkplek wat ik heb ervaren. Ik heb in de jaren veel geleerd, ervaringen opgedaan en veel mensen mogen leren kennen. Lieve collega's en werkgever. Er word veel gedaan om het ons zo gemakkelijk mogelijk te maken zoals de werkauto die we hebben gekregen.

Pluspunten

Leuk werk - geen werkdruk - oplossingsgericht - werkauto

Minpunten

Niet

Je voelt je als een gewaardeerd onderdeel van het bedrijf

Het bedrijf heeft een gezellige werksfeer waar ik me thuis voel. Wanneer ik ergens vastzit, wordt ik direct geholpen door de werkgever. Ik vind het hartstikke fijn om bij Kraamzorg Mama te werken.

Top baan en top werkgever!

Wat is het fijn om voor kraamzorg Mama te werken, je hebt een stem die ook gehoord word. Voor mij echt een van de redenen dat ik altijd met een glimlach naar mijn werk ga.Je voelt je gewaardeerd en onderdeel van het team, ze helpen je groeien als kraamverzorgende en mens!Met de corona periode ook was het super goed geregeld vanuit de organisatie en kregen we ook boodschappen zodat we daar geen zorgen over hadden. Vaak ook een bonus en cadeau mogen ontvangen.Al met al zal ik het bedrijf zowel voor werkgevers als voor de kraamvrouw aanraden.

Pluspunten

Waardering, groei, salaris, werkgever, uitjes, collega's

Minpunten

Geweldig bedrijf om voor te werken. Je voelt je geen nummer!

Je voelt je geen nummer. Je wordt gewaardeerd, zoals je bent.Maak je wensen kenbaar. Of je nou in dienst bent als (leerling)kraamverzorgende of als manager we zijn allemaal één familie!Kortom een superleuke werkgever, die met jouw mee denk.

Pluspunten

Je wordt gewaardeerd als persoon. Vaak heeft kzm leuke winacties.

Minpunten

Wachtdagen, maarja dat hoort bij dit werk.

duidelijk, transparant gestructureerd, goed georganiseerd bedrijf met ook voor de menselijke kanten van werken.

Kraamzorg Mama is een bedrijf die graag hardwerkende mensen mensen in dienst heeft , waar goede balans is tussen vrije tijd en werk en of je nu veel of weinig langs kantoor komt ze kennen je bij naam. Het voelt als een warme deken en kenmerkt zich in KZM - familie en dat gevoel krijg je echt.

Pluspunten

leuke winacties

Minpunten

Soms word je ver weg ingezet en soms lange dagen

Gezellige familie

Werken bij kraamzorg mama heeft mij weer in laten zien dat mijn hart bij de kraamzorg ligt. Het is alsof je bij 1 grote familie hoort. Je word gehoord door het management, er zijn vaak leuke win en meedoen acties met leuke extras.

Pluspunten

Win acties en een leuke knal roze leaseauto.

Minpunten

Soms iets verder rijden dan 45 minuten.

Prettige samenwerking.

Prettige samenwerking met de planning wat erg belangrijk is in ons vak.Kleinschalig. Iedereen kent elkaar. Ook de directie.In overleg is veel mogelijk qua inzet. Ik werk hier graag!:)

Top kraamburo

Super goed georganiseerd kraamburo. Erg goed voor ieder die er werkt. 1 grote familie....staan voor je klaar en luisteren naar jou wensen en behoeften, iedereen is gelijk.Super fijn om hier te mogen werken, voor mij voelt het niet als werken maar mijn passie te mogen volgen.....geweldig kraamburo!!!

Pluspunten

Je voelen zoals je bent, wie je bent geen nummer gewoon jezelf kunnen en mogen zijn. Iedereen staat altijd voor je klaar

Minpunten

Ik heb geen min punten

Zeer gezellige werksfeer

Ik werk nu bijna 7 jaar bij kraamzorg mama. Ik vind het echt een fijne werkgever. Ook de rest op kantoor zijn fijne mensen.. en natuurlijk de rest van de collega's zijn fantastisch

Pluspunten

Gewoon de gezelligheid

Fijne relaxte manier om in de kraamzorg te werken.

Ik werk nu een jaar bij kraamzorg mama.Toen ik klaar was met mijn opleiding en stage had gelopen bij meerdere bedrijven, wilde ik eigenlijk niet meer in de kraamzorg werken, de druk was hoog en er was geen rooster of structuur waardoor ik geen privéleven meer had, zelfs vakantie opnemen was moeilijk en vaak onmogelijk omdat het "zo druk was". Toen zag ik bij kraamzorg mama de functie oproepkraamverzorgende, dit leek me perfect omdat ik zelf mijn uren kon bepalen.Met twijfel aan het werk gegaan maar merkte meteen dat dit was wat ik zocht, niet alleen omdat ze hier werken met verschillende werk profielen, maar ook de manier hoe hier met personeel omgegaan word is een verademing na de ervaringen die ik heb gehad.Er word naar je geluisterd, rekening met je gehouden en iedereen weet wie je bent in plaats van dat je je een nummertje voelt, ik voel me nu juist erg gewaardeerd en ik merk dat dat terug te zien is in mijn omgang met cliënten en mijn zelfvertrouwen. Ik vind het heel fijn om te werken bij kraamzorg mama en raad het elke kraamverzorgende aan.

Pluspunten

Er word naar je geluisterd, Zelf je functieprofiel kiezen die bij je past, Je voelt je gewaardeerd, Weten wie je bent ipv nummertje, fijne werksfeer.

Minpunten

Gezellige en gemoedelijke sfeer om te werken

Hele fijne baas om bij te werken Je bent gen nummer maar één persoon er wordt altijd naar je geluisterd

Pluspunten

Week en privé te kunnen combineren

Minpunten

Zou het niet weten

Kraamzorg mama is een warm bedrijf, staat open voor nieuwe ontwikkelingen en ideeën van het personeel.

Ik heb zelf positieve ervaringen met kraamzorg mama als werkgever. Bij kraamzorg mama ben je geen personeel maar een persoon, familie. Mocht je ergens tegen aan lopen kun je altijd met ze in gesprek en zullen ze proberen samen een oplossing te vinden.

Pluspunten

De extraatjes als blijk van waardering. Zowel in materiaal als in schrift.

Fijne, informele werkomgeving

Werken bij kraamzorg mama is hartstikke fijn. Er heerst een gezellige informele sfeer en ik heb het gevoel dat ik word gehoord als ik tegen dingen aanloop.

Pluspunten

Leuke bonussen voor extra inzet

Fijne werkgever

Zelf nu bijna 5 jaar werkzaam bij kraamzorg mama. Iedereen kent elkaar wel en je kan altijd iedereen makkelijk bereiken mocht er iets zijn. Alles valt te bespreken . En het werk is hardstikke leuk om te doen .

Pluspunten

Korte lijnen . Gezelligheid . Leuke baan.

Dankbaar werk

Voor Kraamzorg Mama werken is erg fijn. De zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en vertrouwen staat hoog in je functie. Je krijgt genoeg mogelijkheden om je te ontplooien. De kraamgezinnen zijn erg blij en dankbaar met onze komst en zorg.

Pluspunten

Vast rooster

Fijn bedrijf, je voelt je gewaardeerd

Door verhuizing in juni overgestapt naar Kraamzorg Mama en heb hier zeker geen spijt van. Als je op kantoor komt kent iedereen je bij naam, er is ruimte voor groei en alles is bespreekbaar.

Pluspunten

Je gehoord en gewaardeerd voelen Je bent geen nummer Bedrijfsauto mogelijk

Fijne werkomgeving

Kraamzorg mama is een fijn bureau om te werken! Ik voel mij op mijn gemak, en erg gehoord. Leuke collega’s waar je altijd bij terecht kan als er iets is, of gewoon voor een gezellig praatje.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

X

Leuk gezellig bedrijf (voelt als familie)

Bij kraamzorg mama ben je geen nummertje. Je bent een persoon en je word gewaardeerd. Het voelt goed om in zo een warm team te mogen werken. Ik werk er al ruim 6 jaar nog altijd met veel plezier

Pluspunten

Afstemming op woon-werk gebied

Minpunten

Kantoor zit wat veder weg voor mij

Fijne werkgever waar je geen nummer bent.

Kraamzorg Mama is een fijne werkgever die goed voor zijn werknemers zorgt. Als je op kantoor komt weet iedereen wie je bent en wordt er altijd gevraagd hoe het met je gaat en of je nog tevreden bent met je contract. Dit geeft mij een fijn gevoel dat ik er mag zijn en dat alles bespreekbaar is.

TOP werkgever!!

Bij Kraamzorg Mama ben je bijna geen werknemer maar een lid van de Kraamzorg Mama Familie. Je kan altijd rekenen en terugvallen op elkaar dat is een fijn gevoel. Er heerst een zeer prettige werksfeer.Echt een werkgever waar je het liefst bij blijft tot je pensioen.

Pluspunten

Fijne bedrijf met fijne mensen

Minpunten

De sfeer op kantoor is altijd goed.

Ik kom altijd met veel plezier naar werk, en vind dat er een fijne werksfeer heerst. Op momenten dat het echt rustig is, gaat de tijd soms wel langzaam maar er valt altijd wat te doen. Het moeilijkste vind ik om een heel weekend gefocust te blijven, maar dit is over het algemeen geen probleem.

Pluspunten

Minpunten

Weekenden/avonden werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kraamzorg Mama. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kraamzorg Mama met

Meer informatie over Kraamzorg Mama in populaire locaties