KPN
Geen mogelijkheid om na de lockdown op kantoor te werken
Pluspunten
Bonussen voor sales
Minpunten
Je word veel in de gaten gehouden
Ik werk nu 8 weken en heb al enkele weken geen pauzes gehad. Ik ben samen met een andere collega al eens duizelig geworden. We hadden toen ook geen supervisor of manager. Zelfs nu we die wel hebben krijgen we geen of te laat pauze. Ik heb mij 1 keer twee dagen ziekgemeld en die twee dagen worden gezien als 2 keer ziekmelden. Te hoge werkdruk, je wordt aan je lot overgelaten en er nog op afgerekend ook. De managers zijn hier niet verantwoordelijk voor, wel het hoofdkantoor. Zij sturen aan. Het gaat namelijk niet meer om klant - of servicegericht zijn maar wel presteren, presteren, presteren. Gelukkig heb ik wel leuke collega's, dat scheelt enorm.
Goede en open bedrijfscultuur. Mogelijkheden en budget om diverse cursussen te volgen. Het nieuwe werken is zeker een pluspunt, dus je hoeft niet altijd de file in.
Pluspunten
Het nieuwe werken, dus kies je eigen werktijden of plaats.
Ruim 15 jaar er gewerkt. De laatste 5 jaar daarvan was het minder. Arrogante managers die niet eens geschikt zijn om een toilet schoon te maken. Dit was uiteindelijk de reden dat ik weg ben gegaan. Het leukste van allemaal was toch wel de collega's. Na zo lang met dezelfde mensen te hebben gewerkt, wordt het toch wel een 2e familie. En de salaris werd altijd op tijd gestort.
Pluspunten
Leuke en goeie collega's.
Minpunten
Arrogante managers, ingewikkelde processen, te veel applicaties
HĂ©t visitekaartje van het bedrijf.Op het ene project bel je klanten van wie hun contract bijna afloopt om samen kijken je naar de nieuwe mogelijkheden. en ervoor zorgen dat klanten die in contact willen komen met KPN binnen 10 minuten teruggebeld worden, service monteur langs sturen. De juiste vragen stellen en je zorgt er samen met je collega’s voor dat je klanten van KPN dĂ© beste service krijgt
fijne werkomgeving zelfsturend open bedrijfscultuur, alles bespreekbaar eigen verantwoording, mogelijkheid om zelf issues op te lossen
Pluspunten
mogelijkheid tot thuiswerken en werken op andere locatie
Het helpen van klanten, klachten oplossen, adminstratie bijhouden, coachen van je team, dagstart/weekstarten houden, doelen voor ogen houden, coachen on the job, werving en selectie, planning maken, mederwerkers trainen, trainingen geven. gesprekken voeren met je team. eigen verkoop in de winkel, schoon houden van de winkel, delegeren, time-management. Het moeilijkste van dit waren de slechtnieuws gesprekken, maar ook dat hoort er bij. Het leukste was wel het werken met je team, en de klanten die altijd weer met een glimlach de winkel uit liepen.
Pluspunten
izb geld elk jaar om je te kunnen blijven ontwikkelen
Minpunten
veel reorganisaties
Wat het leuke van de afdeling Case Management was? het klantcontact was intens, omdat klanten niet voor niets bij onze afdeling terecht kwamen, vaak door "collega's elders" niet helemaal voldoende geholpen, soms ook door dat de klant ging "zwerven" binnen de organisatie, het nieuwe product V.O.I.P. was ook voor vele collega's nieuw. En dus uitdagend.
Pluspunten
goede bereikbaarheid
Minpunten
regelmatig verloop van personeel.
Salaris als medewerker in de winkel is zeker goed. Team-afhankelijk is de sfeer uitermate goed. Zelf in de telfort winkels gewerkt waarbij er genoeg uitdagingen waren.
KPN werkelijk een top bedrijf. Super sfeer. En zeer professioneel als het gaat om netwerk en het beheer hier van. Ik zou graag doorgroeien tbv mezelf maar voornamelijk ook voor meerwaarde voor KPN. Prive en werk onderscheiding is goed. Ondanks dat ik in prive omstandigheden niet erg vind om soms iets voor werk te doen. Maar zou wrl graag meer in het netwerk willen zitten. Daarnaast jammer dat er echter onder een aannemer tussen zit die slaatje eruit proberen te slaan. En ik geen doorgroei kans krijg. Maar dit stast los van KPN zijn professionaliteit en super werksfeer/gever. Ik werk elke dag met plezier! En zou dit graag lang blijven doen. stuiv
Pluspunten
Gewoon super.
Minpunten
Reis tijden kunnen verschillen, maar dat neem ik voor lief.
Mooie doorgroeimogelijkheden Flexibel werken mogelijk
Fijn bedrijf om voor te werken en veel zelfstandigheid
Pluspunten
Fijn bedrijf om voor te werken
Minpunten
veel reoganisaties
Werken bij KPN, geeft je de kans om te werken aan de toekomst. Van Clouddiensten tot next gen IoT communicatie. Wanneer je bij KPN werkt, ligt je toekomst echt in eigen hand. Jouw ontwikkeling begint bij jezelf, denk aan groei, initieren van ideeen en in contact staan met de klant. Elke dag kun je het leven vrijer, leuker en makkelijker maken voor klanten, collegas en NL.
Een typische dag op het werk is dat wanneer je begint niet weet van wat je te wachten staat voor de dag, Dit heeft te maken met de werkzaamheden in de offshore industrie. Alles wat is voor bereid voor de komende dag kan alleen al door weersomstandigheden worden gewijzigd. het leukste van de Job was dat er geen dag het zelfde is. Wat betreft het management daar kan ik alleen maar lof over uitspreken.
Pluspunten
Flexibiliteit van werken
Minpunten
koffie kon beter.😊
dynamisch bedrijf waar momenteel veel gebeurd maar waar men ook veel mogelijkheden krijgt om te groeien
Pluspunten
opleidingen
Minpunten
Log
Ik heb de afgelopen 6 jaar met veel plezier gewerkt bij KPN. Heb veel geleerd als het aankomt op sales, klantbinding en het, samen met het team, opzetten van nieuwe winkels. Ik hou van de uitdaging die het commerciële werk met zich meebrengt. Ben niet snel tevreden, wil altijd meer en beter.
Pluspunten
Veel geleerd bij professioneel bedrijf
Minpunten
Groot bedrijf waardoor soms te onpersoonlijk
In het begin krijg je een leuke en informatieve training. Ook krijg je er hele leuke collega,s en kan de klantcontact ook leuk zijn. Bij goed functioneren zijn er zeer zeker doorgroeimogelijkheden. De coach kun je geluk of pech mee hebben en ook de werkdruk kan soms zeer hoog zijn, en daar moet je tegen kunnen.
Pluspunten
Leuke collega, s, goede training, informele sfeer.
Minpunten
Presteren onder druk. Kan soms zeer druk aan de lijn zijn.
Fijn bedrijf om voor te werken, er heerst een goede sfeer.
Pluspunten
Goede kantine.
Minpunten
Veel afdelingen werken langs elkaar heen.
Prima werkgever met veel mogelijkheden. je krijgt veel vrijheid.
Pluspunten
balans prive werk
ik vindt het werken binnen kpn geweldig maar lijkt me leuk om door te groeien
Leuk dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
soms traag in nemen van besluiten