KPN
Review over KPN van een medewerker

Leuk team

19 december 2019
Het was werken in een warm bad, iedereen hielp elkaar, helaas is de afdeling gesloten.
13 januari 2018
Backoffice medewerker (huidige medewerker) - Groningen
Het bedrijf KPN, groot en vol nieuwe technieken en ontwikkelingen. Ik ben erg blij met KPN als werkgever omdat je hier je zelf echt kan ontwikkelen. Je wordt gestimuleerd om buiten je comfortzone te kunnen werken en zo nog beter jezelf leert kennen. De cultuur binnen KPN is fijn, een goede werksfeer en hele fijne collega's.
Pluspunten
Ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Minpunten
Lunch is niet gratis ;)
8 juni 2020
Monteur (voormalige medewerker) - Amsterdam
Vond er niks aan om daar te werken. Draait alleen om cijfers als monteur moet je ook dingen verkopen bij de klant
29 mei 2020
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
In het begin dat ik voor de KPN ging werken zat ik vol ideeën, barstte van de energie en was ontzettend gemotiveerd. Maar al na een paar maanden was daar weinig meer van over. Zo werd het mij duidelijk dat promoties bijv.gegund worden aan vriendjes, willen ze van je af om wat voor reden dan ook dan zeggen ze dit niet tegen je maar wordt je onderdeel van een smerig spelletje dat zich achter je rug afspeelt en waar je langzamerhand achterkomt. Mijn managers waren grootmeesters in een spelletje schaak met de medewerker als inzet. Aan het eind van de rit heb jij het gedaan en de leiding wast haar handen in onschuld.