KPN

Reviews voor Verkoper Binnendienst (m/v) bij KPN

fijne werkomgeving zelfsturend open bedrijfscultuur, alles bespreekbaar eigen verantwoording, mogelijkheid om zelf issues op te lossen
Pluspunten
mogelijkheid tot thuiswerken en werken op andere locatie
Een typische dag bij KPN ziet er eigenlijk vrijwel elke dag hetzelfde uit. Hard werken, veel communicatie met collega´s. Ik heb geleerd om nooit op te geven en vooral door te zetten. Ik kom uit een hele andere wereld en voor mij heb ik met deze ervaring en tak mezelf zoveel sterker gemaakt. Het moeilijkste van de baan was dat ik in het diepe ben gegooid, maar me hoofd boven water heb kunnen houden en mezelf alles zelf heb aangeleerd, totdat mijn collegas op een gegeven moment afhankelijk van mij waren. Het leukste van de baan was de vrijheid. Ik kon thuis werken en op kantoor zat er niemand te hijgen in je nek.Gewoon een no nonsens sfeer.
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
veel geroddel
Binnen KPN de opleiding Marketing & Communicatie mogen doen en verschillende telefoon cursussen. Verder gaat de afdeling opgeheven worden per 1 november. Door dat de afdeling nu aan het afschalen is, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. KPN Contact als opdrachtgever was in mijn ervaring geen opdrachtgever waar ik in de toekomst nog een de slag wil. Te weinig waardering voor het personeel en ontwikkeling daarin. Te weinig oor naar de behoefte en wensen van de klanten.
Pluspunten
Collega's, informele sfeer, flexibiliteit met ruilingen en verlof
Minpunten
Weinig mogelijkheid tot doorgroeien
Veel geleerd op alerlei fronten-Mensenkennis-Administratie-doorzettingsvermogen-humor-hard werken
  1. Verkoper Binnendienst (m/v)